Fiegel5 Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Beste forumleden, Al een geruime tijd heb ik een eigen website en schrijf ik voor diverse andere website. Graag wil ik een likje verf over mijn eigen persoonlijke site gooien, ik zoek hiervoor een serieuze graphicus. Hierbij wil ik nadruk leggen op serieus. In eerste instantie zou een MBO webdesign opleiding het een en het ander ontwikkelen, helaas is dat niet doorgegaan. Ook moet er niet té veel geld in gaan zitten, vandaar dat ik het via internet probeer. Wat zoek ik? Ik zoek iemand die serieus zich wil verdiepen in mijn website, ik schrijf theaterrecensies en ik breng theaternieuws. Dit doe ik wel op redelijk niveau, ik schrijf naast mijn eigen site ook voor een aantal grotere media-instellingen. Het is dus wel serieus, ik kan je garanderen dat je niet iets ontwikkeld voor een eendagsvlieg. Wat moet er gebeuren? Omdat ik geen kennis heb van webdesign bouw ik de website via Blogger, een service van Google. Deze is via een doorlinkservice gelinkt aan een domein(en). Dit wil ik ook niet veranderen. Voorlopig wil ik gewoon blijven opereren vanuit Blogger. Ik zou graag een logo hebben en een banner. Dit moet professioneel ogen uiteraard en de komende jaren meekunnen. Een optie hiernaast zou zijn om de HTML van de website te bewerken. Wat krijg je er voor terug? Zoals ik eerder al aangaf heb ik geen budget, uiteraard kunnen we het wel hebben over betaling in natura. Denk hierbij aan reclame, naamsvermelding. Uiteraard is wellicht ook een goede vulling van je portfolio voor bv. je opleiding. Wat is belangrijk? Vooral dat je weet dat ik een zeikwijf ben, voor mij is het gewoon belangrijk dat ik mooi totaalplaatje krijg. Ik ben wellicht redelijk veeleisend, dat kan ik begrijpen. Ik hoop dat ik een aanvraag in deze vorm mag doen, ik heb namelijk zelf nog niet echt een idee van hoe ik het zou willen. Met vriendelijke groet, Fiegel5 www.basoeijen.nl Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 Ik heb helemaal geen opleiding, maar heb vorig jaar met iemand van een minecraftforum een site gemaakt voor zijn (toch wel serieuze) server. We zijn er maanden mee bezig geweest, en er leek nooit een einde aan te komen. Hij was iemand die helemaal niet snel tevreden was, maar met skype schermdelen heb ik hem laten meekijken, en zo stuurt hij zelf aan naar wat voor resultaat hij wilt. Ik moet zeggen dat de site er hélemaal niet slecht uit zag, ik heb zelfs van hem gehoord dat er sinds het nieuwe jasje veel meer donaties binnenkwamen dan ervoor. Aangezien ik geen minecraft meer speel, heb ik me er niet meer echt mee beziggehouden. Ik zou je héél graag de website tonen, maar blijkbaar is het domeinnaam niet meer in gebruik, en ik zou niet weten waarom. :/ Het enige dat ik je zou kunnen tonen is een quote die hij ooit eens gezegd heeft in een soort van shopje van me. Voor de mensen die na mij iets van deze shop zullen ontvangen:Deze shop is een voorbeeld voor alle photoshoppers. De ervaring die 3L heeft met Photoshop is zo groot dat bijna alles mogelijk is. Op dit moment helpt hij me al een paar dagen om wat dingetjes te photoshoppen voor de nieuwe site van Miners Heaven. Als de site af is, ga je zelf maar kijken, maar ik verzeker je dat alles in goede kwaliteit is. Al vraag je bij 3L om een exemplaar met een groen, blauw, rood, oranje, paars randje om je banner, hij maakt ze gewoon allemaal zodat je kunt kiezen welke je het mooist vind! Hij is in totaal dit weekend meer dan 10 uur met mij bezig geweest. Geweldig wat ik voor creaties heb zien langskomen! Kortom: - Veel er ervaring - Goede kwaliteit - Geweldige inzet! 3L, ga zo door. Nogmaals bedankt dat je me hebt geholpen ( en nog steeds helpt ) met mijn site. Pro Ik heb nu toch wel meer ervaring dan vorig jaar, maar ik heb natuurlijk niets van opleiding, aangezien ik maar een jong kuiken ben. Nadat de site af was, vroeg ik hem hoe oud hij dacht ik was, en hij had me rond de 17 geschat, dus dat zegt je misschien ook al wel iets. Aangezien ik gewoon minderjarig ben, hoef ik hier geen geld voor, ik ben al blij met een naamsvermelding. Natuurlijk als je echt tevreden zou zijn, zeg ik hier geen nee op, maar het hoeft niet. Ik zou al o zo blij zijn met een tientje om een comic te kopen, snap je? Dus als je eens wilt proberen, je kan me gewoon een pb'tje sturen en dan zien we wel eens? Reageren
Michael Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Geplaatst: 24 april 2013 (bewerkt) Ik ben niet een echt goede fotoshopper. Ik hoop dat je in deze zoektocht je graphicus vind! Maar ik kan misschien is een logo voor je maken. Maar dan wel gratis. En niet met photoshop. Bewerkt: 24 april 2013 door Michaeltjuuh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.