Michael Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Op onze top van de klassieke Love Fist EP die we hebben remastered en niet heel erg lang terug uitgebracht. We hebben zelfs nu dieper gegraven in de kluis van naareen release van een trio van originele sought-after tracks van de Vice City's Radio Espantoso airewaves.''The Bull's Wrong'' by Alpha Banditos''Yo Te Mire'' by Tres Apenas Como Eso''La Vida Es Una Lentja'' by Unaesta#Overgeschreven door Michaeltjuuh. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49541/unreleased-original-radio-espantoso-songs-from-vice-city-now-ava.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 #Overgeschreven door Michaeltjuuh. We weten dat je blij bent met je nieuwe twitter-account, maar hou je wat in. ;p Maar ik denk ook dat we niet voor elk nieuwtje van R* een nieuw topic hoeven aan te maken, of wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Of ik hier nou blij om moet zijn... Nou ja, ik ga gewoon niet luisteren hiernaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.