Jump to content

Hoe kan ik een eigen land maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag een eigen land maken in een SA:MP maar ik weet niet hoe ik dit moet. Kan iemand me helpen met informatie en namen? Dan zou ik dit erg op prijs stellen!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je nu een eigen server of heb je het over een stuk land in een of andere server :puh: ?

Het moet een slappe aftreksel worden van SA. Ik neem aan dat dan een eigen server voor moeten worden gemaakt?

Bewerkt: door Extreem
Geplaatst:

Als alleen jij er op wilt spelen kun je het gewoon runnen op je eigen computer. Wil je er met een clubje op spelen, moet je inderdaad (tenzij je een supah PC hebt) een externe server opzetten om de data te reguleren.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Als je zelf een land wilt maken, moet je inderdaad je eigen server runnen. Lokaal is dit perfect mogelijk, hoeveel spelers het dan maximaal aan kan hangt af van de specificaties van je internetverbinding.

Lees er eerst maar genoeg over op de wiki van sa-mp. Enige kennis van programmeren is vereist, zonder deze kennis lukt het misschien ook wel (mbv plug-ins en filterscripts) maar zal het wel een stuk moeilijker gaan.

>>> Door .Timothy: Vriendelijk verzoek om niet oude topics te bumpen (deze is van april), de topicstarter zal hier hoogstwaarschijnlijk niet meer kijken.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...