Jump to content

S-Planner Samsung Galaxy Tab Help


Nouveau_Riche

Recommended Posts

Hallo,

Ik probeer voor mijn vader zijn @hetnet.nl email te koppelen aan de S-Planner app op de Samsung Galaxy Tab. Als ik een account probeer toe te voegen krijg ik de volgende opties:

SplannerTaablet.png

Welke moet ik kiezen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je "server" kiest, krijg je dan instellingen met POP en SMTP enzo? Als je dat ziet, dan kan je het zelf instellen, namelijk door via de computer ofzo naar de mail-account te gaan en in de gegevens op zoek te gaan naar POP-instellingen. Die moet je dan overnemen en instellen op de tab. Voor hotmail en dergelijke moet je bijvoorbeeld instellen dat je POP "pop3.live.com" is en dan de poort "993" en dan je beveiliging kiezen. Iets gelijkaardigs ga je hier moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je "server" kiest, krijg je dan instellingen met POP en SMTP enzo? Als je dat ziet, dan kan je het zelf instellen, namelijk door via de computer ofzo naar de mail-account te gaan en in de gegevens op zoek te gaan naar POP-instellingen. Die moet je dan overnemen en instellen op de tab. Voor hotmail en dergelijke moet je bijvoorbeeld instellen dat je POP "pop3.live.com" is en dan de poort "993" en dan je beveiliging kiezen. Iets gelijkaardigs ga je hier moeten doen.

Wat moet in nu doen (Zie foto hierboven)?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je moet Exchange Activesync kiezen en dan de gegevens juist invulen!

Hoe kom je hierbij? KPN (en overigens ook vrijwel andere ISPs) leveren heus geen Exchange server voor je mail.

POP ondersteund alleen mailverkeer en geen agenda's. Deze servers zijn daarom ook niet in te stellen. In plaats van het HetNet account kun je dus beter een google account dat je waarschijnlijk toch al voor je Android hebt gebruiken.

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...