Gta Ripper Geplaatst: 26 april 2013 Rapport Geplaatst: 26 april 2013 (bewerkt) Kritiek is welkom. EDIT Éééén nog eentje! Bewerkt: 26 april 2013 door Gta Ripper Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 april 2013 Rapport Geplaatst: 26 april 2013 Leuke kleuren heb je gebruikt 7/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2013 Leuke kleuren heb je gebruikt 7/10 Ik zou het erg op prijs stellen als je ook aangeeft wat er niet goed is. Als je een 7/10 geeft zijn er blijkbaar nog wat dingen fout, en ik zou graag willen weten wat. Reageren
Dotz Geplaatst: 26 april 2013 Rapport Geplaatst: 26 april 2013 ik vind ze allebei perfect 10/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 april 2013 Rapport Geplaatst: 26 april 2013 (bewerkt) Rates van supergtagamer en Dotz zijn sowieso vrij nuttelooos. Gta Ripper steekt zijn tijd in wederom een heerlijk stukje werk en krijgt vervolgens één zinnetje terug. Dan kun je beter gewoon je waffel houden. Ik vind het weer hard hoor. Diepte is heel goed uitgewerkt, je zou er eigenlijk zo in kunnen duiken. Kleuren zijn schitterend, passen goed bij elkaar en vloeken niet met de render. Render zelf is misschien íets oversharpened, maar het kan nog. Formaat en positionering daarvan zijn ook prima. Typisch zo'n signature waarvan ik zeg: helemaal goed, lijstje eromheen en ophangen. De tweede vind ik iets minder. Het Uncle Sam thema is op zich wel interessant, maar het is zo ouderwets, en dan krijgt je sig ook al gauw iets saais. Mix van verschillende afbeeldingen op de achtergrond is wel oke, maar omdat het al zo druk is hou je weinig ruimte over om op de voorgrond creatief te zijn. Je hebt geprobeerd een knutselwerkje van scanlines en onze Sam zelf te maken, maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is niet slecht, zeker niet, maar het behoort niet tot je beste werk. Bewerkt: 26 april 2013 door Silverbyte Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 april 2013 Rapport Geplaatst: 26 april 2013 Leuke kleuren heb je gebruikt 7/10 Ik zou het erg op prijs stellen als je ook aangeeft wat er niet goed is. Als je een 7/10 geeft zijn er blijkbaar nog wat dingen fout, en ik zou graag willen weten wat. Ik vind het nogal vel, en de render is niet zo mooi :$ Maar dat is puur stijl en smaak natuurlijk. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 Dotz en supergtagamer: de Showroom regels zouden jullie niet vreemd moeten zijn. Let er wel even op de volgende keer, uiteindelijk is dat in iedereen z'n belang. Ripper, van die eerste sig moet je echt een tut gaan maken! Heerlijke signature! De kleuren zijn top en het effect is vernieuwend. Persoonlijk zou ik de rechterkant nog wel wat oppoetsen. Misschien kun je het effect ook naar rechts doorvoeren. En eventueel kun je nog wat orbs (met en zonder blur) plaatsen voor 't meiske, voor het ultieme diepte gevoel. Overall is dit echt een toppertje, goed bezig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.