Jump to content

GTA: San Andreas start niet meer op.


Lopot

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik probeerde vanmorgen DYOM te installeren in GTA: SA, maar dit mislukte doordat ik CLEO4 ipv CLEO3 heb geïnstalleerd. Nu heb ik geprobeerd CLEO4 weer te verwijderen maar nu krijg ik telkens bij het opstarten foutmeldingen. Is het mogelijk om de gehele GTA: SA root map te downloaden en in plaats van de huidige map te doen? Dan bedoel ik NIET GTA San Andreas User Files, maar die in \Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas. Ik hoor het graag!

Nog een fijne dag :)

Mvg,

Job

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan natuurlijk, maar dat neigt naar Warez en wordt dus zal op dit forum daarbij geen hulp geboden worden. Herinstalleren is ook mogelijk?

Wat is/zijn 'Warez' als ik vragen mag? Ik dacht dat dit gewoon behoorde tot DYOM ondersteuning?

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkst om een hele clean installatie te krijgen, is simpelweg herinstalleren. Toch vind ik het vreemd dat je foutmeldingen krijgt i.v.m. CLEO 4, aangezien DYOM gewoon werkt daarmee. Heb je wel gedowngrade?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...