Advancegta Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Nog steeds stoor ik me helemaal niet aan SA's graphics; behalve dan wanneer een boom opeens voor mn vliegtuig popt. Op de PC is het goed te doen, op de PS2 en Xbox wat minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Klootbaar. Het is dan geen woord, maar in het spel kan je lekker veel kloten, zowel in de (zij)missies als in het vrije spel en online. Heerlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2013 Speeltuin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yunvie Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2013 Avontuurlijk. Vond het altijd geweldig om heerlijk op verkenning uit te gaan en die myths af te sporen ookal was daar misschien niks van waar. Ook in GTA V ben ik van plan lekker op avontuur te gaan (: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2013 Mogelijkheden. Mogelijkheden zijn fantastisch :-). Auto, vliegen, varen, gangwars, tunen, enz enz enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTABoy01 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Prachtig. Op de nieuwe PCs blijft het nooit haperen, want je hebt geen hoge videokaart nodig of van die dingen. Daarbij denk ik dat je in San Andreas meer mogelijkheden hebt dan in IV. En over de verhaallijn waren Ryder (Lance Wilson) en Big Smoke (Melvin Harris) gewoon verraders! Ze werkten samen de rivaliserende gang (Ballas)! De storylin is ook heel goed in mekaar gestoken. Je kan ook tattoos laten zetten wat in IV niet de mogelijk is (denk ik). En natuurlijk ook die vrijheid die je hebt. Voor mij is het in één woord: prachtig! Ik kan hier bijna niets negatiefs op opmerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swomp Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Nostalgie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flipswix Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Flexibel Waarom? De game is eindeloos te modden, je kan er mee doen wat je wil. Third-party programma's hebben de game tijdloos gemaakt en bovendien het aantal mogelijkheden meer dan verdubbeld. Het fijne van de game is hoe makkelijk alles is aan te passen terwijl de basisfuncties gewoon goed blijven werken. Het is naast dat het een 'sandbox' game is in de vorm van een game waarin je alles kan doen, ook een game waarmee je alles kan doen. De graphics zijn zelfs goed te verbeteren en de basiselementen van de game zorgen er voor dat ook al maak je gekke dingen, de game reageert toch nog zoals je zou verwachten qua natuurkundige krachten bijvoorbeeld. (In de meeste gevallen). Ik ben nog altijd zeer actief met GTA San Andreas, gewoon omdat het ook een soort knutselgame is geworden en de online mode gewoon geweldig blijft. De gebruikers hebben de game gemaakt tegenwoordig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitje Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Euforisch. Er mogen nog 10 GTA's uitgebracht worden, het spel zal altijd legendarisch blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Innoverend. SA is wat mij betreft de ultieme evolutie van de III-era, na III en VC was dit in alle mate de overtreffende trap en daarmee een waardig hekkensluiter van die tijd. Als Rockstar na SA met een volgend deel was gekomen zou dat een afknapper zijn geworden. SA zit propvol innovatieve dingen die volledig nieuw waren voor de franchise, en desalniettemin in meer of mindere mate populair, geen enkele toevoeging deed af aan de verwachting van de fans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KaufmanCabs Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Groot. Toen ik deze kocht keek ik mijn ogen uit en nog zijn er plekken in de map die ik nog niet gezien heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Mijlpaal Dat was echt een mijpaal in de GTA serie. Het was en is nog steeds een hele goede game! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Vliegtuigen De leukste en meest nuttige toevoeging, vanwege de immense wereld Keek ik al naar uit sinds GTA2. (het vliegtuigje in Vice City vond ik maar irritant besturen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Het woord dat ik destijds had was: Vrijheid Het woord dat ik tegenwoordig heb is: Achterhaald Dat weerhoudt me echter niet om MTA te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Roleplay. (Niet alleen met SA:MP maar vroeger op de PS2 veel verhaaltjes zelf verzonnen. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.