Jump to content

Traag Internet


niko.bellic

Recommended Posts

Hallo Leden,

Ik heb sinds gisteren last van verschrikkelijk traag internet. Het probleem begon toen ik youtube filmpjes probeerde te laden (meestal laad het op 480p of hoger

en nu niet eens op 240p of lager). Dus ik ben even gaan nadenken en heb hierbij ons internet modem even opnieuw opgestart. Er was geen vooruitgang.

Ben van google chrome naar mozila firefox overgestapt en dat hielp redelijk. Maar ons internet is nog steeds extreem traag. Mijn vader heeft ook even gekeken maar die kan google binnen nog geen paar seconden laden terwijl mijn laptop er bijna 10 minuten over doet om alleen google nog te laden.

Heb even de test gedaan op www.Speedtest.net en daar kwam dit uit : Ping 85ms, downloadsnelheid 2.48mbps en uploadsnelheid 0.48.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Desnoods neem ik even contact op met mijn internet provider.

Alvast bedankt

(Ik weet niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, verbeter me indien fout is aub.)

Link to comment
Delen op andere websites

Als jou vader wel degelijk de normale snelheden haalt dan ligt het vast en zeker al niet aan de modem. Indien je via kabel verbonden bent kan deze eventueel defect zijn en indien niet dan is er vast en zeker een probleem met de netwerkkaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...