Jump to content

PSY - Gentleman

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

PSY heeft na zijn lied van Gangnam Style een nieuw liedje gemaakt.. Gentleman! Ik vind het een verslavend liedje.. Wat vind jij ervan? Geef je mening op dit topic!

Bewerkt: door Michaeltjuuh
Geplaatst:

Ik vind helemaal mooi

Koreaanse chicks :v

inb4 ladyboys

[OFF-TOPIC]

EY WANNEER KOM JE IS NAAR DE GANG TALK VAN TUGT. IEDEREEN BEHALVE PHOENY IS ER.

>>> Door Phoenyxar: Daar hebben we dus profielreacties en PB's voor.<<<

Geplaatst:

In heel veel opzichten hetzelfde als Gangnam Style. Zelfde opbouw, zelfde soort deuntjes. Het is net alsof ze alles hebben vervangen met een b-niveau deuntje.

Geplaatst:

In heel veel opzichten hetzelfde als Gangnam Style. Zelfde opbouw, zelfde soort deuntjes. Het is net alsof ze alles hebben vervangen met een b-niveau deuntje.

Maar aan de andere kant vind ik dit wel beter dan Gangnam Style :$

Geplaatst:

Dit eigenlijk wel.

Ik vind het nog niet zo slecht, maar het is in feite wel hetzelfde opgebouwd als Gangnam Style. Zelfde voor de clip op zich.

Maar natuurlijk, je moet het in zijn context zien. Als PSY zijnde is het zeer onwaarschijnlijk dat je volgende liedje Gangnam Style zal overtreffen, dus wat moet je dan doen? Nou, een soortgelijk concept aanhouden en gewoon creatief zijn op andere vlakken. Never change a winning team! - Hoewel dat die uitspraak de muziekindustrie nog nooit goed heeft gedaan.

Geplaatst:

Dit eigenlijk wel.

Ik vind het nog niet zo slecht, maar het is in feite wel hetzelfde opgebouwd als Gangnam Style. Zelfde voor de clip op zich.

Maar natuurlijk, je moet het in zijn context zien. Als PSY zijnde is het zeer onwaarschijnlijk dat je volgende liedje Gangnam Style zal overtreffen, dus wat moet je dan doen? Nou, een soortgelijk concept aanhouden en gewoon creatief zijn op andere vlakken. Never change a winning team! - Hoewel dat die uitspraak de muziekindustrie nog nooit goed heeft gedaan.

De trend bepaalt het muziek wat moet worden gemaakt ^_^

Geplaatst:

Dit nummer is toch al een hele tijd uit? :puh:

Nou ja, in ieder geval doet het mij niet zo veel. Ik heb op nu.nl gelezen dat PSY zelf erg blij was dat het nummer aansloeg, want hij wilde absoluut geen eendagsvlieg worden.

Ik ben sowieso niet echt een grote fan van zulk soort muziek, alleen had Gangnam Style wel iets aanstekelijks. Maar dit: meh. Leuk dat mensen er van kunnen genieten, maar ik heb toch liever wat andere muziek.

Geplaatst:

Inderdaad een verslavend liedje. Echt heel grappig, veel humor en veel van die ondeugende scenes lol

En zoals anderen al zeiden, het lijkt in veel opzichten op de Gangnam Style.

Die man in de lift dat ie bovenop PSY "danst", zie je die dansstijl ook terug, alleen in een paarse broek en zo.

Maar die homo's...lol. Die scene heeft hetzelfde concept als in de lift, bovenop gaan "dansen".

En natuurlijk die man in gele pak, arme kerel xD

Echt een goed liedje met veel humor en goeie beats. Zo moet je het ook houden ipv die emo-achtige, love money drugs women schijtmuziek.

En ja, never change a winning team!

Geplaatst: (bewerkt)

Met de EMA Awards 2012 heeft hij ook prijzen opgestreken. Ik hoop dat hij weer iets wint (misschien iets van Beste Nieuwkomer)

Bewerkt: door Michaeltjuuh
Geplaatst:

Met de EMA Awards 2012 heeft hij ook prijzen opgestreken. Ik hoop dat hij weer iets wint (misschien iets van Beste Nieuwkomer)

Zo nieuw is hij niet want hij maakt al meer dan 10 jaar muziek. Als je voortaan nou eerst iets googled voordat je weer begint te bazelen komen we geloof ik allemaal wat verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...