Jump to content

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor

Geplaatst:
comment_2036507

Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 11k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2036521

Ze waren erg snel op youtube. :) Ze zijn alle drie even epic, ik heb vooral de voorkeur voor die van Michael en Trevor. Maar bij die van Franklin zie ik overeenkomsten met de oude grove gang vanuit GTA: San Andreas.

Geplaatst:
comment_2036524

Je kan de trailers ook gewoon rechtstreeks downloaden van de R* servers, dan krijg je ze in de beste kwaliteit en rechtstreeks als file op je computer te zien als WMV file:

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-trevor_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Trevor

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-franklin_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Franklin

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-michael_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Michael

Geplaatst:
comment_2036531

Dit gaat echt aanvoelen als 3 aparte gta's op een schijfje, het vice city-achtige van Michael, het san andreas-achtige van Trevor, en het... Achja, ik weet niet wat van Trevor.

Ik vond ze wel van goed naar slecht gaan, die van Michael de beste en van Trevor de minste...

Geplaatst:
comment_2036541

haha ik mag die trevor wel, juist omdat het zon doorgedraaide gek van een hillbilly is :D micheal is ook wel chill en droog met zijn onelingers en midlife crises :) doet me wel denken aan tommy van gta vice city. en franklin doet me heel erg weer aan dat gangster zweertje denken van gta san andreas :) HEB ER ZIN IN!

Geplaatst:
comment_2036546

Trevor heeft met deze trailer mij overgehaald tot het meest leuke character van gta 5 ( Niet dat de andere 2 minder zijn ) maar een doorgedraaide hillbilly is wel lachen. Die andere 2 zijn ook erg leuk om te zien.

Lijkt helemaal goed te komen met deze game. zou ook wel leuk zijn als je die andere personen kon bellen en ook bijvoorbeeld af kan spreken met alle personen tegelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.