.Timothy Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Welke wapens heb je gespot in de nieuwe trailer? Screencaps Michael trailer Screencaps Franklin trailer Screencaps Trevor trailer Reageren
Die Hard Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Op het eerste gezicht gehoor lijkt er vooral qua geluid van de schoten haast geen verschil te zitten tussen GTA IV en GTA V. Valt een beetje tegen, aangezien ik vond dat het geluid bij GTA IV al wat beter kon. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Een nieuwe scope voor snipers, een shotgun en een gewoon pistool, verder weinig gezien. Reageren
Svenie Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Automatic 9mm uit TLAD? AK-47 of? Reageren
Faenty. Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool. Reageren
kelwin Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 AK-47 of? Ik gok een AK74M (Gemoderniseerde AK74 gebruikt door Russisch leger), of gewoon simpel een aangepaste AK47? Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool. Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael. Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. Reageren
Faenty. Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool. Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael. Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. Ja dat weet ik maar ik bedoel zo een extra scope die je op de machine geweren ziet: Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool. Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael. Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. Ja dat weet ik maar ik bedoel zo een extra scope die je op de machine geweren ziet: Waarschijnlijk hetzelfde, ik heb geen idee hoe ze dat anders willen doen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Ik denk dat een extra scope op je wapens er voor zal zorgen dat je character nauwkeuriger schiet wanneer het er op zit. Ga even IV spelen en schiet wat rond en dan zul je zien dat de aim van de characters niet geheel perfect is, er zit een bepaalde deviation op. Natuurlijk wel nog steeds veel beter dan 99,9% van de menselijke bevolking, aangezien het anders niet speelbaar zou zijn, maar hun aim is niet perfect. Een extra scope zou dan die deviation naar beneden kunnen halen :3 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 (bewerkt) En het is altijd goed als je je wapens kunt aanpassen. Hoop dat er ook dempers etc. komen (die hebben we toch nog niet gezien?). Hou nogal van sluipmoorden, vooral met snipers. Dat zou voor mij GTA zeker afmaken Vind het vizier ook goed gelukt. Bewerkt: 1 mei 2013 door _Night-Men_ Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 En het is altijd goed als je je wapens kunt aanpassen. Hoop dat er ook dempers etc. komen (die hebben we toch nog niet gezien?). Hou nogal van sluipmoorden, vooral met snipers. Dat zou voor mij GTA zeker afmaken Vind het vizier ook goed gelukt. Volgens mij is dit een geluidsdemper: Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Aha, na je post heb ik gelijk trailer 1 nog even bekeken, die scene met die overval op dezelfde winkel. Alle 3 een demper, volgens mij. Was 't al weer vergeten Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 een aantal seconden na de foto van _Night-Men_ wordt de trekker overgehaald en zie je dit: http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_154/gallery_1_154_76070.jpg zie ook hoe goed de schotwonden in gta V gemaakt zijn Reageren
Faenty. Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Wel grappig dat ze dezelfde winkel weer beroven, mischien dat je een heist kan doen wanneer je wilt? Ze hebben de missie niet aangepast want je kunt ze in de trailers meerdere malen in de bugstars kleding zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.