SimonHood Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA? Misschien dat je GTA SA nog eens moet spelen, die vette is al hartstikke dood Mijn fout.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA? Misschien dat je GTA SA nog eens moet spelen, die vette is al hartstikke dood Mijn fout.. Zelfs moest hij nog leven dan zou hij niet in GTA V zitten. Rockstar heeft al duidelijk gemaakt dat de SD GTA's (III, Vice City, San Andreas, etc) in een ander universum zitten. Ze hebben niets te maken met de HD GTA (IV en V) Daarom zal je dus ook nooit Tommy zien of Claude. De enige cameos die kunnen gezien worden zijn van IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Ik vraag me trouwens af of we in dat grote vliegtuig kunnen vliegen want het lijkt dat ze er alleen textures op hebben geplakt en niks interactief hebben gemaakt zodat je in kunt stappen of zodat het interieur heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Persoonlijk denk ik niet dat je in die enorme vliegtuigen kunt vliegen, maar dat ze gewoon rondrijden, opstijgen en landen, net als in IV. Kijkend naar de verschillende trailers die Rockstar reeds heeft vrijgegeven zijn er genoeg types vliegtuigen te vinden, dus per se nodig vind ik het ook al weer niet, om in die enorme passagiersvliegtuigen te kunnen vliegen. Buiten dat is het ook niet erg realistisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Persoonlijk denk ik niet dat je in die enorme vliegtuigen kunt vliegen, maar dat ze gewoon rondrijden, opstijgen en landen, net als in IV. Kijkend naar de verschillende trailers die Rockstar reeds heeft vrijgegeven zijn er genoeg types vliegtuigen te vinden, dus per se nodig vind ik het ook al weer niet, om in die enorme passagiersvliegtuigen te kunnen vliegen. Buiten dat is het ook niet erg realistisch. Wel een beetje jammer vind ik; dat was altijd kei leuk in San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>$bram$< Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Niets was leuker dan 9/11 naspelen in GTA:SA. Ik denk dat des te meer opties beter zijn voor GTA:V want dat verlengt de levensduur van een spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 Wel een beetje jammer vind ik; dat was altijd kei leuk in San Andreas. Buiten het feit dat ze gigantisch groot waren en je je dan natuurlijk meester voelde was de fun er snel van af. Ze vlogen traag (echt veel te traag om realistisch te zijn) en dat is gewoon niet leuk als je aan het vliegen bent. Als ik traag wil vliegen pak ik wel een klein beweegbaar ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 (bewerkt) Heeft die Feltzer nou een wide-body-kit?... Feltzer AMG Black? En is dat een Ferrari 599?... EDIT: Oja, my bad... Dacht al dat ik `m eerder had gezien. Had een leuke sportwagen geweest als ie wat langer was, zoals de 599, maar nou is het een beetje een raar ding imho, veel te cartoony design vergeleken met de rest van de GTA auto's, weinig detail ook(geen deur hendels, raamrubbers heel simpel...)... Bewerkt: 30 april 2013 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2013 De Feltzer was me ook al opgevallen. Dus wellicht enkele verschillende versie's van de Feltzer of zelfs een mogelijkheid tot tuning? Over die rode auto. Lijkt me geen 599, eerder een 456 Italia, maar dan met andere lichten (met verbeelding...). Heeft ook wat weg van een Noble op een manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 (bewerkt) ik denk eerder dat die gebaseerd is op de nissan GTR, de 456 italia is een stuk "ronder" Bewerkt: 1 mei 2013 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SniperEye Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Op de achtergrond van de afbeelding geplaatst door @Phoenyxar zie je een politiebusje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Op de achtergrond van de afbeelding geplaatst door @Phoenyxar zie je een politiebusje. Jep, op een andere screen kun je je dat busje ook van voor zien en op weer een andere screen ook van boven. (Moet je even in de gallerij zoeken ofzo als je ze wilt zien) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Ik weet niet of sommigen van jullie ook GTAForums.com volgen? Ik in ieder geval wel en daar kwam iemand met iets opvallends: de velgen van de Ruiner in de trailer veranderen in de scenes die na elkaar komen. Ik neem de screenshots even klakkeloos over: Dit kan erop duiden dat het weer mogelijk is om je auto te tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kalkoenman Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Range Rover Evoque (white SUV in the middle)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Op de staart van dit vliegtuig staat 'Cuban 800'. Zou dat de naam van het vliegtuig zijn, of iets anders? Kom er net achter dat dit vliegtuig ook al in de 2e trailer voorkomt, dat rode vliegtuig Naam van het vliegtuig komt ook in de Max Payne 3-lijst voor. Bewerkt: 2 mei 2013 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.