Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 249
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GuitarGuy666

61

• TekaLoca

52

• Ezra24rct3

48

• GTA_Michael

27

Geplaatst:

*BUMP*

Ik heb net squads uitgeprobeerd, safeguard om precies te zijn, en vergeleken met de survival mode uit MW3 is dit echt een stuk lastiger. Het is ook

anders. Je hebt geen geld meer waarmee je wapens, perks en streaks mee kan kopen, maar er worden na iedere wave care packages gedropt met

killstreaks en wapens. Ik vind zelf dat je een stuk sneller dood gaat in deze modus vergeleken met MW3 en ik vond survival toch wel iets leuker. Had

het beter verwacht toen ik ervan hoorde ;).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat een *pieperdepieperdepiep* game! :@

Gisteren zat ik in een modded lobby, stond 0 uit 34. Daarna kwam ging ik domenation doen, BAM staat er ineens z'n vijandelijk gastje voor m'n neus terwijl de match net begonnen was, en ja, de rest van het team was onzichtbaar. Oftewel: Ik heb even met een report hamer geslagen. Lijkt wel MW3 :@ Die had dat probleem ook.

Geplaatst:

Zodra ik zoiets merk laat ik mezelf gewoon niet boos maken en leave ik meteen. En domination is in deze

game echt zwaar verpest.

Geplaatst:

En domination is in deze game echt zwaar verpest.

Dat was in MW3 ook al. Dan ga je eens leuk Domination doen met een groepje en dan is je hele vijandige team onzichtbaar. Dit is trouwens ook altijd bij Capture The Flag zo geweest, maar dat heb ik in Ghosts nog niet gezien. :(

Geplaatst:

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat alle mensen zitten te campen en Het probleem is dat de muren allemaal van piepschuim zijn. Door een auto schiet je met gemak heen.

Ik hoop dat ze dit fixen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er zeker leuk uit! Misschien koop ik hem voor de PS4, als ik geld heb.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Nope, mij pakken ze nietmeer met hun DLC's. Na 3 mappacks te hebben gekocht van Black Ops, die ik overigens niks vond, had ik het al begrepen.

Denk ook dat ik Ghosts weer ga verpatsen.

Geplaatst:

Mijn K/D is nu 1.937. Na met een vriend infected te spelen kwamen we een bekende NL youtuber tegen.

Althans, een vriend van hem dan (yaraski).

Geplaatst:

Mijn K/D is nu 1.937. Na met een vriend infected te spelen kwamen we een bekende NL youtuber tegen.

Althans, een vriend van hem dan (yaraski).

Hoeveel kills en hoeveel deaths?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...