Ezra24rct3 Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Nou nee, deze waas aan het rond rennen. Ik had hem al 3 keer gekilld ofzo. Maar goed, ik zat op een mooie streak. Volgende keer gaan we voor de 20 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik zat net op een 15 streak! Alleen ging ik naar buiten en toen werd ik door een headglitcher dood geschoten Ja dat heb ik ook gehad en door van die klote campers Headglitchen heb ik niets tegen. Ikzelf doe het ook bijna altijd. Maar dan ren ik wel rond of domineer ik de helft van de map. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik zat net op een 15 streak! Alleen ging ik naar buiten en toen werd ik door een headglitcher dood geschoten Ja dat heb ik ook gehad en door van die klote campers Headglitchen heb ik niets tegen. Ikzelf doe het ook bijna altijd. Maar dan ren ik wel rond of domineer ik de helft van de map. Ik ook! Alleen valt me de laatste tijd iets op waar andere Call of Duty's geen last van hebben: Lag In ieder potje lag ik zowel. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Lets go ghosts! 15-20 potjes gespeeld ieder met het hele enemy team aan het campen woohoo! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Als je ze weet te vermijden kan je nog een mooie streak halen hoor Dat noemen ze tactiek. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 http://www.playstation4club.nl/onslaught-dlc-van-call-of-duty-ghosts-dit-weekend-gratis-uit-te-proberen/ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) In Extinction heb je nu een versie van Chaos Mode wat in MW3 zat! Bewerkt: 29 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Heb net voor de lol Ghosts gespeeld, en wat baal ik er ineens van dat er geen Theater mode inzit. Kwam net in een potje Domination op Strikezone en had een tripplecap tegen me. 1 ding: Het enemy tem kon niet slechter! Heb een K.E.M. Strike gehaald en mn eindscore was 49/9 Beste potje tot nu toe op Ghosts voor mij. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Ik speelde afgelopen dinsdag Ghosts bij mij neefje en we gingen online in split screen spelen. Strikezone Domination, maar ging alleen voor de kills wat de meeste tegenwoordig doen. Mensen werden helemaal gek van mijn shotgun class Weapon: -FP6+ Grip en Muzzle Brake Perks: -Sleight of Hand -Agility -Marathon -Hardline -Ping Killstreaks: (Support) -Ground Jammer -Oracle Eindstand: 52 kills 19 deaths 7 defends 0 captures Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Hmm... Ik heb een keer Ghosts gespeeld bij een vriend, maar ik vind het nog steeds een pauperspel... En ik vind dat het concept de laatste jaren erg uitmelken, gelukkig heb ik Ghosts niet gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.