GTA_Michael Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Is er iemand hier die weet of er bots in Ghosts zitten? Net als in Black Ops? Dat je meteen alle wapens hebt, en kleuren en upgrades. En alle maps vrij. Ik vond het in Black Ops 2 namelijk echt vet om elke keer vette wapen kits te maken en dan gewoon bots neerknallen. Ja die heb je, alles is daar ook geunlocked! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Vandaar dus die 40 GB.... Maar bij BOII was Turbine in vergelijking met Nuketown ook al erg groot. Nuketown kan 4 keer in Turbine Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Turbine vind ik echt een slechte map. Altthans, hij is zeker niet slecht, maar de spawns zijn het probleem. Iedere keer komen vijanden achter me aan terwijl ik net gespawnd ben. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik vind alleen de Minigun leuk :$ Maar zit er in Ghost ook een Minigun? Reageren
Ata Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Aanrader voor xBox 360 (of PS3, toch hetzelfde)?? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Is gewoon hetzelfde hoor. Hangt er van af op welke console je het liefst speelt. Het zijn sowieso geen twee verschillende games hoor.. Ligt het aan mij of is het levellen echt traag hierop? Heb bijna 300 kills in totaal maar ben pas level 8.. Achja, zo heb je ook wel langer plezier, fuck it Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 tot over 10 jaar tot je prestige master bent Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Nee, op Xbox zijn de player dingen op de minimap wat blauwer/geler dan op de PS3. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Is gewoon hetzelfde hoor. Hangt er van af op welke console je het liefst speelt. Het zijn sowieso geen twee verschillende games hoor.. Ligt het aan mij of is het levellen echt traag hierop? Heb bijna 300 kills in totaal maar ben pas level 8.. Achja, zo heb je ook wel langer plezier, fuck it Levelen duurt echt heel lang.. Ik heb ong 560 kills ofzo, ben lvl 11.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Nee, op Xbox zijn de player dingen op de minimap wat blauwer/geler dan op de PS3. Is gewoon hetzelfde hoor. Hangt er van af op welke console je het liefst speelt. Het zijn sowieso geen twee verschillende games hoor.. Ligt het aan mij of is het levellen echt traag hierop? Heb bijna 300 kills in totaal maar ben pas level 8.. Achja, zo heb je ook wel langer plezier, fuck it Levelen duurt echt heel lang.. Ik heb ong 560 kills ofzo, ben lvl 11.. Precies.. Ben nu level 17 en heb bijna 800 kills gemaakt. Ik ben niet geheel tevreden met mijn k/d Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) Is er iemand hier die weet of er bots in Ghosts zitten? Net als in Black Ops? Dat je meteen alle wapens hebt, en kleuren en upgrades. En alle maps vrij. Ik vond het in Black Ops 2 namelijk echt vet om elke keer vette wapen kits te maken en dan gewoon bots neerknallen. Ja die heb je, alles is daar ook geunlocked! Dat vindt ik chill Ga dat spel binnenkort wel effies halen. Moet ook op me geld letten namelijk Maar komt goed. Bewerkt: 6 november 2013 door GTAKevin023 Reageren
Venzio Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Lachwekkend dit spel, enorm lelijke textures en weer nul komma nul verandering. Ik doe hetzelfde als Crypteq en dat is vooral dit speel niet halen. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Lachwekkend dit spel, enorm lelijke textures en weer nul komma nul verandering. Ik doe hetzelfde als Crypteq en dat is vooral dit speel niet halen. Op PS3 en Xbox 360 ziet het er echt niet uit nee.. Op PC met max settings ziet het er echt wel goed uit hoor. Reageren
blackops Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Lachwekkend dit spel, enorm lelijke textures en weer nul komma nul verandering. Ik doe hetzelfde als Crypteq en dat is vooral dit speel niet halen. Op PS3 en Xbox 360 ziet het er echt niet uit nee.. Op PC met max settings ziet het er echt wel goed uit hoor. Lolnee Daarbij is de PC versie ontiegelijk slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.