Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik hoop Ghosts deze kerst onder de boom te zien liggen . Sinterklaas doen we niet meer aan Me2 En dan moet AC er wel naast liggen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) Heb 2 dagen stilgelegen op Ghosts.. Morgen rond de middag ga ik weer kunnen hervatten, dan wil ik toch wel graag level 45 zijn tegen de avond. Ben gestopt bij level 41 dus dat is nog te doen Wat vinden jullie eigenlijk over Search & Rescue? Ik vind het wel beter zo aangezien je iets meer moet rushen als je meer XP wil hebben (dogtags oppakken). Altijd positief dus! Bewerkt: 15 november 2013 door TekaLoca Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Heb 2 dagen stilgelegen op Ghosts.. Morgen rond de middag ga ik weer kunnen hervatten, dan wil ik toch wel graag level 45 zijn tegen de avond. Ben gestopt bij level 41 dus dat is nog te doen Wat vinden jullie eigenlijk over Search & Rescue? Ik vind het wel beter zo aangezien je iets meer moet rushen als je meer XP wil hebben (dogtags oppakken). Altijd positief dus! Search & Destroy is weer terug.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Uwot? Gewoon extra toch? Ze hebben toch S&R niet weggehaald zeker...?! EDIT: Nog steeds niet gespeeld. Ga vanavond ook nog naar een restaurant, dus mischien heel laat vanavond nog spelen. Of morgen Bewerkt: 16 november 2013 door TekaLoca Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Wat vinden jullie van de singleplayer? Ik vind de singleplayer best vet, het is alleen wel heel erg een checklist geworden. Sneeuwlevel, woestijnlevel, onderwaterlevel, helikopterlevel, tanklevel enzovoort. Ik mis wel een geheel dat bij elkaar aansluit zoals bij Black Ops 2 wel het geval was. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Zo te zien is het knifen gepatcht. Ervoor duurde het irritant-lang voor je verder kon lopen na een knife-kill maar dat gaat nu weer zoals bij vorige CoD's! Overigens ben ik nu nog maar level 49, maar ga vandaag wel wat spelen en hopelijk houd ik het een paar levels vol Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik zit nu in lvl 7 van de MP. M'n favoriete gamemode is toch Cranked. Net ook infected gedaan, en vond het wat tegen vallen. Ik met wel zeggen dat er weinig gamemodes in zitten... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Dat valt echt reuze mee. En infected is een kwestie van smaak . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik mis toch wel Demolition.. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik mis toch wel Demolition.. Klopt, spawntrappen op Nuketown.. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik zit nu in lvl 7 van de MP. M'n favoriete gamemode is toch Cranked. Net ook infected gedaan, en vond het wat tegen vallen. Ik met wel zeggen dat er weinig gamemodes in zitten... Licht eraan welke map, de ene map is leuker dan de andere voor infected. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik zit nu in lvl 7 van de MP. M'n favoriete gamemode is toch Cranked. Net ook infected gedaan, en vond het wat tegen vallen. Ik met wel zeggen dat er weinig gamemodes in zitten... Licht eraan welke map, de ene map is leuker dan de andere voor infected. Die ene met die boomstammen die het water in rollen als je er een granaat voor gooit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Dat is Prison Break geloof ik. Best een leuke map, maar dan meer voor S&D en TDM. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 (bewerkt) Ik vindt zelf Prison Break en Freight (ik weet de naam niet) het leukst. Bewerkt: 7 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Oh mijn topfavoriet is toch wel Strikezone, de kleinste map van het spel. Echt leuk als je op die map Marathon, Agility etc. gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.