billy2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Ik zag gisteren deze advertentie van Liberty City Police Department. EN eerlijk gezegd; ik ben geschokt en kon niet slapen. Hoeveel NPC heb ik al schade berokkend? Voortaan speel ik bewuster ! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Hahahahha ... Super komisch. Het is wel echt waar. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) @iwantgta5, aan het kenteken op die auto te zien wel en op het eind: Sponsored by: Nedgame. Bewerkt: 2 mei 2013 door linux-or-unix Reageren
Michael Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Normaal reed ik hoeren dood, reed ik vrouwen dood in Liberty City, nu rij ik extreem zachtjes! Dit filmpje is echt geweldig! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Haha, zeker goed bedacht. Gelukkig zijn het games, anders had ik minstens 125x levenslang gekregen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Haha, erg leuk om even te kijken Vooral dat accent van de man, komisch Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Nou, noem me nu soft maar dat is ook wat ik doe. Ik kill geen peds als ik er geen reden voor heb, ik hou mij nogal vrij strikt aan de gewone echte storyline. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop ik dat even niet doe, maar meestal laat ik het gewone leventje zijn gang wel gaan in GTA. Al die arme peds :$ Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Ik voel me nu toch een stuk slechter, had er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. Maarja daarom is het een game en hoeven we dit niet in het echt te doen. Wel een geniaal filmpje. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Gewoon peds neerknallen doe ik in singleplayer eigenlijk nooit. In de multiplayer des te meer, want het is een ideale manier om snel een wanted level op te bouwen. Maar waarom staat dit in LC Stories? Past beter in GTA IV of GTA Serie. Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Roman. I just got money, when are we bowling? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Haha, altijd leuk zo'n soort dingen. Al ben ik bang dat ook bij missies de peds niet altijd even veilig zijn.. Maar waarom staat dit in LC Stories? Past beter in GTA IV of GTA Serie. Lijkt me inderdaad iets meer voor Serie.. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.