SilverRST Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2013 In GTA SA ziien de peds er te komisch uit dus schiet ik ze altijd neer. De reactie van die crimineel toen hij het geld oppakte lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 geniaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaissuper Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) Simpel weg geniaal. Je moet er maar op komen. Bewerkt: 12 mei 2013 door gtaissuper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Hahahaha Lekker onverwacht ook Tja, ik ben wel iemand die heel erg veel aan het killen is. Dus ik zie mezelf dit wel doen (IN HET SPEL!! ) Alles en iedereen gaat kapot als ik aan het schieten ben en oorlog heb met de politie. Gewoon omdat het kan. Ik doe er niemand pijn mee en ik heb gewoon lol. Dat het in sommige plekken in de wereld echt gebeurd is klote. Maar ik ga een spel niet vergelijken met de wereld in het echt. Zolang ik er niemand mee kwets of pijn mee doe blijf ik lekker knallen Bewerkt: 20 mei 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 Hahahaha Lekker onverwacht ook Tja, ik ben wel iemand die heel erg veel aan het killen is. Dus ik zie mezelf dit wel doen (IN HET SPEL!! ) Alles en iedereen gaat kapot als ik aan het schieten ben en oorlog heb met de politie. Gewoon omdat het kan. Ik doe er niemand pijn mee en ik heb gewoon lol. Dat het in sommige plekken in de wereld echt gebeurd is klote. Maar ik ga een spel niet vergelijken met de wereld in het echt. Zolang ik er niemand mee kwets of pijn mee doe blijf ik lekker knallen Wou ik net zeggen maar als jij het typt kost me dat mij weer minder tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Geniaal filmpje. Nu moet ik zeggen dat ik zelf nooit zomaar willekeurige gastjes afschiet als ik game (anders ook niet trouwens). Daarbij moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat als ik op straat loop en zo'n gast geeft me 'n grote bek, dan sla ik er wel altijd direct op. Kan ik niet winnen, omdat hij te sterk is of hulp krijgt, dan pak ik wel m'n blaffer. Hé ..... het blijft GTA. :-D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.