Jump to content

Storyline


Dutchy3010

Recommended Posts

Gebaseerd op de dingen die we nu weten uit alle trailers, wat denken jullie dat de storyline gaat zijn? Lijkt me leuk om hier nu over te filosoferen en later, wanneer we het spel gespeeld hebben, terug te kijken in hoeverre dit allemaal waar is. Laat je creativiteit de vrije loop! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze alle 3 eerst hun eigen leven leven maar wanneer Micheal er genoeg van heeft hij Trevor en Franklin oproept voor de grote overvallen. Franklin heeft genoeg van het ganggeweld en Trevor wilt altijd wel dingen stelen en zo begint het dus. Wellicht dat 1 van de 3 uiteindelijk ies slechts gedaan blijkt te hebben, maar hoe R* dat goed wilt implementeren ivm dat jezelf dan de antagonist bent weet ik niet, haha.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Oef, dit is moeilijk zeg. We hebben in ieder geval al diverse missies gezien:

Het lijkt er dus vooral op dat bijna alle missies gericht zijn op een gigantische bankoverval en dat de storyline dit maal echt wordt bepaald door Michael, Franklin en Trevor zelf, in plaats van diverse opdrachtgevers. Zowel Michael als Franklin zijn niet tevreden met hun huidige leven en één van de grootste bankovervallen ooit zou dan een 'leuke' uitdaging zijn. Er worden dure sportwagens gestolen (vluchtwagens?), mensen gemarteld, wellicht voor informatie. Maarja, dat is allemaal pure speculatie, er zijn ook weer zoveel missies die niets te maken lijken te hebben met voorbereidingen op een bankoverval.

Je beseft nu wel hoe weinig informatie we eigenlijk hebben over het hele doel van het spel. We weten dat onze drie protagonisten graag van overvallen houden, maar dat is het dan ook. Wat ze willen bereiken met het abseilen van gebouwen, elimineren van een feestganger of uit een vliegtuig springen is onduidelijk.

Ik vermoed dat één/twee van de drie in ieder geval een keer opgepakt worden en hun tijd in de cel moeten doorbrengen, tenzij de ander(en) ze/hen eruit komt breken. Eeuwig overvallen plegen kan niet altijd goed gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Michael gaat in ieder geval naar een psychiater door zijn mid-life crisis. Misschien zien we hier ook over terug, ik hoop ook dat we missies krijgen om bijvoorbeeld een vliegtuig te laten ontploffen die naar Liberty City gaat [Kijk naar missie Depature Time]

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik elders al had geplaatst, wordt juwelier Vangelico tweemaal overvallen (eenmaal in trailer 1, en eenmaal in trailer 3).. Omdat ze allebei de keren verschillende kleding gebruiken, kan dat erop duiden dat je onder verschillende omstandigheden overvallen kunt doen, lijkt me. Iets om in de gaten te houden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze alle 3 eerst hun eigen leven leven maar wanneer Micheal er genoeg van heeft hij Trevor en Franklin oproept voor de grote overvallen. Franklin heeft genoeg van het ganggeweld en Trevor wilt altijd wel dingen stelen en zo begint het dus.

Dit.

Michael laat blijken dat hij zijn gewone leventje niet beu is, maar dat hij ook overvallen wil plegen. Bovendien spendeert zijn vrouw al zijn geld, heeft ze een minnaar, is zijn zoon een niksnut en doet zijn dochter ook niet veel meer dan uitgaan. Daar heeft hij dus weinig aan. Hij besluit zijn oude maatje Trevor op te roepen, die het criminele leven feitelijk nooit helemaal achter zich heeft gelaten. Je kan het vergelijken met Ocean's Thirteen, waar de groep een overval plant om iemand te 'genezen'. Zo moet Michael eigenlijk ook 'genezen' worden.

Toevallig komen ze Franklin tegen, iemand die het leven in de hoods beu is, maar niet echt gestimuleerd wordt door zijn beste vriend om eruit te treden, terwijl hij dat zelf doodgraag wil. Michael herkent een deel van zichzelf in hem en biedt hem de gelegenheid om mee te helpen aan zijn grote plan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou het interessant vinden als de 3 protagonisten op een gegeven moment ruzie krijgen en dan splitten en hun eigen ding doen voor een tijdje.

Dan kunnen we een heel leuk verhaalstukje krijgen waar ze elkaar negeren en misschien elkaar ook stokken in de wielen steken om dan later

weer samen te werken voor een doen die ze gemeen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...