Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Ik bekeek de nieuwe printscreens van Rockstar Games. Maar de printscreen met de Dodo en de grote strand had niet alleen dat. Verderop lag een Ferry of Yacht. Mogelijk te koop? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 dat lijkt ook qua hoe die ligt op het jacht uit micheals trailer: Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Dat dacht ik ook al. Misschien heeft in die printscreen Michael een Marina gekocht.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 De yacht ligt op dezelfde plek op beiden foto's, wellicht is het niet mogelijk om ermee te varen? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Dat meisje draagt trouwens dezelfde hoed als deze. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 De yacht ligt op dezelfde plek op beiden foto's, wellicht is het niet mogelijk om ermee te varen? Ligt hij niet gedraaid? Voor mijn gevoel ligt op de tweede screen de boot met de achterkant in de richting van de pier. Op de andere screen lijkt hij meer evenwijdig te liggen aan de pier, dan haaks erop. Daarnaast lijkt de tweede screen iets verder naar de kust te liggen dan de eerste. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Tsja,als je hem zelf zou kunnen varen kan ie natuurlijk el niet heel snel Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Misschien kan je een boot kopen. Om dan een kapitein te huren? :3 Reageren
Dotz Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Dat meisje draagt trouwens dezelfde hoed als deze. Dat meisje is Michaels dochter, maar dat zou dus kunnen betekenen dat die blondine op dat stuk artwork Tracy is.. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon eenzelfde soort hoedje hebben . Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Er is in ieder geval wel bekend dat je een jachthaven kan kopen, dus wellicht dat daarbij ook de mogelijkheid zit om één/meerdere jacht(en) aan te schaffen. Misschien kan je een boot kopen. Om dan een kapitein te huren? :3 Niet overdrijven. Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Er is in ieder geval wel bekend dat je een jachthaven kan kopen, dus wellicht dat daarbij ook de mogelijkheid zit om één/meerdere jacht(en) aan te schaffen. Misschien kan je een boot kopen. Om dan een kapitein te huren? :3 Niet overdrijven. Maar maar. Hun zitten ook in een yacht op de trailer van Michael? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Dat meisje is Michaels dochter, maar dat zou dus kunnen betekenen dat die blondine op dat stuk artwork Tracy is.. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon eenzelfde soort hoedje hebben . Nee hoor. Kate Upton speeld op de artwork weer eens de "niet voorkomende Artworkvrouw" uit de game. Om het compleet te maken: De poster op de achtergrond is dezelfde vrouw als van de artwork (nouja, laten we daar maar van uit gaan op basis van de bikini en gestalte) Jimmy gaat volgens mij echt geen poster van zijn zus hebben hangen hoor Dit jacht kan natuurlijk gewoon een degelijke reïncarnatie zijn van de Rio uit het III era (de IV-versie vind ik vreemd) Mogelijk bestuurbaar, is vooral interessant voor Multiplayer lijkt me dan :3 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Als dat yacht voor anker ligt draait die gewoon meemet de stroming, dat verklaart waarom die gedraaid zou liggen. En natuurlijk is het ook geweldig om je eigen yacht te hebben mischien daarmee te kunnen varen. Anders gewoon een yacht feestje geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.