Jump to content

Yachten, of ferrys in GTA V?


Michael

Recommended Posts

De yacht ligt op dezelfde plek op beiden foto's, wellicht is het niet mogelijk om ermee te varen?

Ligt hij niet gedraaid? Voor mijn gevoel ligt op de tweede screen de boot met de achterkant in de richting van de pier. Op de andere screen lijkt hij meer evenwijdig te liggen aan de pier, dan haaks erop. Daarnaast lijkt de tweede screen iets verder naar de kust te liggen dan de eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat meisje draagt trouwens dezelfde hoed als deze.

Dat meisje is Michaels dochter, maar dat zou dus kunnen betekenen dat die blondine op dat stuk artwork Tracy is.. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon eenzelfde soort hoedje hebben :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is in ieder geval wel bekend dat je een jachthaven kan kopen, dus wellicht dat daarbij ook de mogelijkheid zit om één/meerdere jacht(en) aan te schaffen. :)

Misschien kan je een boot kopen. Om dan een kapitein te huren? :3

Niet overdrijven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is in ieder geval wel bekend dat je een jachthaven kan kopen, dus wellicht dat daarbij ook de mogelijkheid zit om één/meerdere jacht(en) aan te schaffen. :)

Misschien kan je een boot kopen. Om dan een kapitein te huren? :3

Niet overdrijven. :puh:

Maar maar. Hun zitten ook in een yacht op de trailer van Michael?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat meisje is Michaels dochter, maar dat zou dus kunnen betekenen dat die blondine op dat stuk artwork Tracy is.. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon eenzelfde soort hoedje hebben :7.

Nee hoor. Kate Upton speeld op de artwork weer eens de "niet voorkomende Artworkvrouw" uit de game. Om het compleet te maken:

jimmy_and_tracey_19_rgb.jpg

De poster op de achtergrond is dezelfde vrouw als van de artwork (nouja, laten we daar maar van uit gaan op basis van de bikini en gestalte) Jimmy gaat volgens mij echt geen poster van zijn zus hebben hangen hoor :7

Dit jacht kan natuurlijk gewoon een degelijke reïncarnatie zijn van de Rio uit het III era (de IV-versie vind ik vreemd) Mogelijk bestuurbaar, is vooral interessant voor Multiplayer lijkt me dan :3

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat yacht voor anker ligt draait die gewoon meemet de stroming, dat verklaart waarom die gedraaid zou liggen. En natuurlijk is het ook geweldig om je eigen yacht te hebben mischien daarmee te kunnen varen. Anders gewoon een yacht feestje geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...