Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Ik speel San Andreas al voor een lange tijd. Alleen kom ik niet uit de missie van Zero uit. Ik gebruikte alle opties zelfs die van WikiGTA. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Reageren
Lars Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Gewoon op die vliegTUIGjes knallen. Dan moet het wel werken. Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Dat doe ik. Maar ze slopen die klote antennes! D: Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 (bewerkt) Je kan je savegame uploaden dan kan ik (of iemand anders) de missie halen. Bewerkt: 5 mei 2013 door nyltje Reageren
Nissan Geplaatst: 6 mei 2013 Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 Wat nyltje zegt inderdaad. Ik heb de missie zelf altijd meteen de eerste keer gehaald, en snap dan ook echt niet wat je dan fout doet. Als je gewoon op de radar kijkt van welke richting ze komen en ze dan uit de lucht vlamt (ruim op tijd, je hebt tijd genoeg) dan zou je het gewoon moeten halen. Kijk wel uit dat je Zero niet kapotknalt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 mei 2013 Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 Wat nyltje zegt inderdaad. Ik heb de missie zelf altijd meteen de eerste keer gehaald, en snap dan ook echt niet wat je dan fout doet. Als je gewoon op de radar kijkt van welke richting ze komen en ze dan uit de lucht vlamt (ruim op tijd, je hebt tijd genoeg) dan zou je het gewoon moeten halen. Kijk wel uit dat je Zero niet kapotknalt. Ik haal die missie met twee vingers in m'n neus. En vast vele op dit forum. Reageren
Michael Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 Bedankt voor de hulp. Ik zal het morgen nog een keertje proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.