FookingRekt69 Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2015 Ja, dat doe ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2015 Ben nu op vakantie en heb toch weer mijn jaren 80-Vice City muziek meegenomen. Heerlijk tijdens het varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VercettiMark Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Ja, wat een muziek! Serieus, soms reed ik gewoon maar wat rond om muziek te luisteren en die muziek luister ik nog steeds. Emotion is de shit en Pirate Radio Wildstyle is gewoon heel erg vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elbrien Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2015 Leuk al die muziek hou der Van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2015 Af en toe luister ik nog wel eens een playlist Flash FM. De nummers van dat radiostation is geweldig! Met name Dance Hall Days, Billie Jean, Self Control en Video Killed The Radio Star zijn hele fijne nummers, ik vind eigenlijk alle muziek van Flash FM wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2015 (bewerkt) Ohja, zeker! Sinds twee maanden (ofzo) terug luister ik bijna iedere avond naar 80's-gerelateerde muziek. Puur omdat het één van m'n favoriete genres is, naast alternatieve rock. Bewerkt: 21 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2015 The Outfield - I Don't Want To Lose Your Love, hoor ik regelmatig op de radio. Dan zing ik natuurlijk uit volle borst mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2015 Er staan wel een paar VC nummers in mijn afspeellijst, ja. Voornamelijk hits van Flash FM (Out of Touch, Billie Jean, Self Control, Your Love. Lekker hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2017 Ja hoor, ik luister dagelijks muziek uit Vice City. Ik vind sowieso de muziek uit de '80 goed dus ik luister ook vaak nummers die niet in Vice City zaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2017 Your love van The Outfield net op Veronica. Ik ging los in m'n auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2017 Dagelijks luister ik nog naar Vice City muziek, komt omdat het in mijn muzieksmaak zit inbegrepen. Veronica draait er regelmatig eentje inderdaad, maar momenteel luister ik daar niet zoveel naar. Op Spotify komen de klassiekers ook vaak genoeg voorbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2017 Op werk hebben we 8FM op staan, dus ik hoor vaak VC muziek langskomen. Ook heb ik met regelmaat VC playlists aanstaan, inclusief Fernando Martinez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.