Jump to content

Radio geeft geen muziek


BigbossJesse

Recommended Posts

Mijn radio in het spel geeft helemaal geen muziek, dus als ik hem op Radio Los Santos zet bijv, dan hoor ik alleen maar ''reclame''.

Weet iemand hoe ik dat normaal kan krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Toevoegen van muziekbestanden

Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Het eenvoudigst gaat dit door één enkele snelkoppeling toe te voegen van de map waar jij al je muziek hebt opgeslagen, zoals bijvoorbeeld je persoonlijke Muziek map. Hierna zal je, in het spel zelf, het spel moeten laten scannen naar de muziekbestanden die je hebt toegevoegd, ga hiervoor naar Options > Audio Setup > User Tracks Options. Hier heb je drie mogelijkheden: Play Mode, Automatic Media Scan en Scan User Tracks. Selecteer eenmalig de optie 'Scan User Tracks' en het spel zal dan de User Tracks-map scannen, hierna zullen je muziekbestanden worden afgespeeld op de radiozender User Track Player.

300px-Usertrack_Player.jpg

magnify-clip.pngUser Track Player

Overige opties

De optie 'Play Mode' kent drie instellingen: Radio, Random en Sequential. Met 'Radio' zullen je muziekbestanden worden afgewisseld met radiocommercials zoals ze ook te horen zijn op de normale radiozenders. Met 'Random' zullen je muziekbestanden willekeurig worden afgespeeld en niet worden onderbroken door radiocommercials. Met 'Sequential' zullen je muziekbestanden op alfabetische volgorde worden afgespeeld en niet worden onderbroken door radiocommercials.

Met de optie 'Automatic Media Scan' ingesteld op 'ON' zal de User Track-map elke keer worden gescand als het spel wordt gestart, dit gebeurd niet als dit staat ingesteld op 'OFF'. Deze optie kan handig zijn als je regelmatig andere muziekbestanden op je computer zet, waardoor regelmatig scannen wel zo makkelijk is om deze radiozender up-to-date te houden. Van wikigta :$

Link to comment
Delen op andere websites

oh sorry ik moet leren lezen :D als je in een voertuig zit, komt de muziek uit de middelste speaker als de PC Surround sound (5.1 of hoger) gebruikt. als er maar 2 speakers zijn is er geen kanaal waar de muziek door gehoord kan worden. ga naar controle paneel, of instellingen, of Control Panel>geluid en audio apparaten. onder speaker instellingen moet je op de Advanced of Geavanceerd klikken. Verander de luidsprekerinstellingen aan de configuratie aangesloten op het systeem en klik op OK..

zodra de game geladen is gebruik dan de Delete of Insert toetsen om te wisselen tussen radiostation, zorg ervoor dat er een opstaat. hoop dat dit hielp, anders weet ik het ook niet :N

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

oh sorry ik moet leren lezen :D als je in een voertuig zit, komt de muziek uit de middelste speaker als de PC Surround sound (5.1 of hoger) gebruikt. als er maar 2 speakers zijn is er geen kanaal waar de muziek door gehoord kan worden. ga naar controle paneel, of instellingen, of Control Panel>geluid en audio apparaten. onder speaker instellingen moet je op de Advanced of Geavanceerd klikken. Verander de luidsprekerinstellingen aan de configuratie aangesloten op het systeem en klik op OK..

zodra de game geladen is gebruik dan de Delete of Insert toetsen om te wisselen tussen radiostation, zorg ervoor dat er een opstaat. hoop dat dit hielp, anders weet ik het ook niet :N

Nee het spijt me hier snapte ik echt helemaal niks van..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het spijt me hier snapte ik echt helemaal niks van..

Het staat hier ook nog beknopt uitgelegd. Maar heeft de radio het ooit wel gedaan? Speel je met een koptelefoon of met losse boxen? Mocht je met losse boxen spelen, dan zou het inderdaad kunnen dat je de luidsprekeropstelling moet veranderen. Dat kan via: configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tabblad volume. Onder luidsprekerinstellingen vind je dan een knop geavanceerd, waarmee je je opstelling kunt wijzigen naar één die overeenkomt met de computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...