GTA_addict Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb San Andreas uitgespeelt met cheats en nou ben ik opnieuw begonnen zonder cheats om hem 100% uit te spelen. Ik zit nu in Los Santos en ik wou graag de streetraces (van Los Santos) doen. Dus ik rij naar de lokatie waar je de streetraces kan starten alleen er is nog geen marker/blip:wacko: . Verschijnt ie pas later in het spel of moet je een telefoontje krijgen ofzo? plz help. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja die verschijnt later in het spel dus je moet nog wat missies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 je zegt dat je het spel al uitgespeeld heb dan moet je dat toch weten ofniet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Dit kan pas als je in San Fierro bent. Je moet eerst de Auto School hebben gehaald. Daarna kun je Wang Carskopen. Daarna moet je 4 missies doen. Als je die 4 missies hebt gedaan kan je straatracen. Kijk anders ook even in de Walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Thanx dan weet ik dat ook weer. je zegt dat je het spel al uitgespeeld heb dan moet je dat toch weten ofniet Ik heb die street race nooit gedaan nadat ik de storyline had uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Thanx dan weet ik dat ook weer. je zegt dat je het spel al uitgespeeld heb dan moet je dat toch weten ofniet Ik heb die street race nooit gedaan nadat ik de storyline had uitgespeeld. Maar sommige street-races zijn wel moeilijk... dus weet waar je aan begint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Thanx dan weet ik dat ook weer. je zegt dat je het spel al uitgespeeld heb dan moet je dat toch weten ofniet Ik heb die street race nooit gedaan nadat ik de storyline had uitgespeeld. Maar sommige street-races zijn wel moeilijk... dus weet waar je aan begint Ja, maar daar gaat het 'm niet om... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ja, maar daar gaat het 'm niet om... Maar ik zeg 't gewoon even.... Zullen we dit topic maar naar onder laten zakken? :blink: GTA_addict heeft z'n antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb San Andreas uitgespeelt met cheats en nou ben ik opnieuw begonnen zonder cheats om hem 100% uit te spelen. Je kan hem met cheats ook 100% halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.