MostWantedKid Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 (bewerkt) Hallo iedereen, ik heb sinds net geen verbinding meer met mijn wifi. Hij zoekt en vindt mijn netwerk wel, maar als ik die aantik en het wachtwoord intyp, komt er te staan: ''Geen verbinding mogelijk met netwerk ... '' Ik ben de hele week op vakantie geweest en heb daar totaal geen problemen gehad met de wifi, maar nu ik weer thuis ben kan ik niet meer verbinden. Soms heb ik voor een paar seconden wifi en dan valt hij weer weg, heel raar.. Ik heb al geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten, maar dit helpt ook niet. Heeft iemand een tip voor me? Alvast bedankt! MWK EDIT: Als ik via het wifi-menu mijn wifi wil instellen doet hij het opeens, maar als ik ergens anders naartoe ga valt hij weer weg.. Heel frustrerend dit.. Bewerkt: 3 mei 2013 door MostWantedKid Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/basisfuncties/problemen-wifi-bluetooth-iphone-ipad-oplossen/ Optie 2 al geprobeerd? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Ja, maar dit heeft ook geen nut. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 (bewerkt) Over welke iOS-versie beschik je? Want het is algemeen bekend dat er problemen waren met Wi-Fi op de iPhone en iPad, waar Apple een update voor uitbracht. Dat zou het probleem op moeten lossen volgens veel mensen. Sommigen hebben er dan nog steeds last van, maar dan is het gewoon een kwestie van updaten naar de allernieuwste iOS-versie die beschikbaar is. Bewerkt: 3 mei 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 (bewerkt) Ik heb nu versie 6.1.3, dus ik denk dat ik wel de laatste versie heb? EDIT: Hij verbindt wel met de wifi, en ik kan ook op internet, maar na een tijdje (5 minuten) valt de wifi weer weg. Het ligt niet aan de router want hij doet precies hetzelfde bij de wifi van mijn buren waar ik ook op kan. EDIT 2: Ben vanochtend toch even naar de Applestore geweest. Die hebben me doorverwezen naar de winkel waar ik hem heb gehaald. Daar is vastgesteld dat de wifi inderdaad kapot was. Die hebben hem opgestuurd naar Apple zelf, en omdat ik nog garantie heb krijg ik een nieuwe. Bedankt voor jullie hulp, maar hier kan een slotje op! Bewerkt: 4 mei 2013 door MostWantedKid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.