Guardian1980 Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 Bedank allen. Samen met Phoenyxar de zware criminaliteit bestrijden in de duistere krochten van GTAForum, ik heb er zin in. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 (bewerkt) Gefeliciteerd en succes! Bewerkt: 4 mei 2013 door MostWantedKid Reageren
Michael Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 (bewerkt) Bedank allen. Samen met Phoenyxar de zware criminaliteit bestrijden in de duistere krochten van GTAForum, ik heb er zin in. Volgens mij heeft hij er ook wel zin in.. Bewerkt: 4 mei 2013 door Michaeltjuuh Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 Ik heb geen wapens gebruikt, ik ben onschuldig... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 Samen met Phoenyxar de zware criminaliteit bestrijden in de duistere krochten van GTAForum, ik heb er zin in. Ik kijk er ook naar uit. Ik vind het een zeer leuk idee dat ik nu een subforum deel met het lid waarvan ik de eerste forumvriend was! :3 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 mei 2013 Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 Terechte keuze, veel succes en mijn felicitaties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.