youssef96 Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 (bewerkt) Hallo mede GTA ers, Ik speel al erg lang SA en krijg best wel vaak last van dit soort beelden. Mijn pc draait op Windows 7 Ultimate RAM 1GB ATI Radeon X300/X550/X1050 Series 3.4GHz kijkende naar de requirements voldoe ik ruim . Dus weet iemand waar het aan ligt? Bewerkt: 5 mei 2013 door youssef96 Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Heb je 1GB RAM? Dat is wel zeer weinig, volgens mij ook onder de vereiste specs voor Windows 7. Denk in ieder geval dat dat het probleem is. Welke settings heb je ingame gekozen? Reageren
niko.bellic Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Je kunt ook even zoeken naar Stream Memory fix op Google. Maar ik weet niet of je evaring hebt met modden. Ook zou ik net als Fedmas even naar je settings kijken. Reageren
youssef96 Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 (bewerkt) wat is dat stream memory fix ?? Modden kan ik vrij goed zowel met cleo als zonder Bewerkt: 6 mei 2013 door youssef96 Reageren
SilverRST Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Je moet gta_sa.set verwijderen. Dan is het vage beeld verholpen. Weet even niet hoe je GTA SA in ingesteld maar je kan het vinden in Documents en of in Computer/C:/openbaar/openbare documenten/GTA SA User files. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.