Faenty. Geplaatst: 6 mei 2013 Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 (bewerkt) EDIT: ik laat nyltje even eerst iets doen Bewerkt: 7 mei 2013 door Pwned. Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Dan doe ik High Stakes, Low-Rider. Missie: High Stakes, Low-Rider. Bijzonderheden: Bescherming gepakt, krachttraining gedaan. Screen: Je ziet nog een beetje 'Mission Passed!'. GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door nyltje Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Mission Passed! Missie: Running Dog Beloning: + Respect Extra: + Zoals altijd weer netjes ammo voor de Micro SMG opgehaald in Grove St. + Pistol Skill is nu Gangster level. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: wromg side of the tracks Bijzonderheden:bikes skills increased Screen: GTASAsf1.b Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie: Just business Bijzonderheden: Ammo opgepakt en geld van russen; SMG(?) skills omhoog Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Mission Passed! Missie: Life's a Beach Beloning: + Respect Extra: + Micro SMG ammo gepakt in Grove St. + Armor gepakt in Grove St. + Leuk Nieuwtje: eindscore was 7030 terwijl je maar 2500 nodig hebt. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie:Madd Dogg's Rhymes Bijzonderheden:silenced pistols verzameld, ak47 weer aangevuld, armour hersteld, en telefoon gehad on crash missions te unlocken. Screen: GTASAsf1.b Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie:Management issues Bijzonderheden: Auto uit garage gehaald Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Wat een knallend feestje was me dat zeg! Mission Passed! Missie: House Party Beloning: + Respect Extra: + Micro SMG ammo gepakt in Grove St... alweer! + Armor gepakt in Grove St om het lichte verlies aan te vullen. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie:Burning desire Bijzonderheden:geen Screen: GTASAsf1.b Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie:Gray imports Bijzonderheden:geld opgepakt van ballas GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Mission Passed! Missie: Doberman Beloning: + Respect + Asset (Johnson House) + Ammu-Nation is open Extra: + Zoals altijd weer netjes ammo voor de Micro SMG opgehaald in Grove St. + Ik heb wat geld opgepakt van de ballas. + $90 opgeraapt van de asset. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie:Los Sepulcros Bijzonderheden:geen Screen: GTASAsf1.b Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie:LReuniting the families Bijzonderheden:Veel ammo gebruikt; geld opgehaald bij asse 2x Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Mission Passed! Missie: The Green Sabre Beloning: + Toegang tot San Fierro Extra: - We raakten al onze wapens kwijt. + We kregen een camera. + Micro SMG opgepakt in Angel Pine. + We hebben een savepunt in Angel Pine nu. Screenshot: Helaas geeft deze missie geen "mission passed". Echter heb ik 2 screenshots als bewijs genomen. Wanneer Carl in de wagen zit in de cutscene en wanneer we in Angel Pine aan zijn gekomen. Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.