Megadreams Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Mission Passed! Missie: Jizzy Beloning: + $3.000 + Respect Extra: + Cabyon had gesaved in Angel Pine waardoor ik enkele voordelen kon opdoen tijdens de terugweg: Cycling Skill + Lung Capcity + (tijdje gaan zwemmen) Stamina + (tijdens het zwemmen) Muscles + (tijdens het zwemmen + Tijdens de missie is de Driving Skill omhoog gegaan. + Armor opgepikt. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Doe ik de volgende! Missie: Mountain Cloud Boys Bijzonderheden: Veel wapens opgepakt, Micro-Smg skill omhoog. Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door nyltje Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Ran Fi La Bijzonderheden: Lekkere pizza gegeten Screen: GTASAsf1.b Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Mission Passed! Missie: Lure Beloning: + $8.000 + Respect Extra: + Rancher in de garage geplaatst in Doherty. Screenshot: (Helaas had ik weinig tijd om uit te stappen. Hoop dat deze waarop ik aan het uitstappen goed genoeg is. Je ziet duidelijk de "Green Shirt" en "Gray Pants".) Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Doe ik de volgende! Missie: Amphibious Assault Bijzonderheden: Bescherming opgepakt. Stamina upgrade. Muscle upgrade. Lung Capacity upgrade. Jump met een auto waarbij ik 19$ en 20$ mee verdient heb. Vet verbrand. Oyster 16 opgepakt Mes vervangen door kettingzaag. Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door nyltje Reageren
Faenty. Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Missie: Valet parking Bijz.: Huis gekocht Asset gekregen van valet parking Stamina+ Muscle+ Fat- Screen GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Mission Passed! Missie: The Da Nang Thang Beloning: + $15.000 + Respect Extra: - We verloren al onze wapens behalve een knife. + Tec-9 & Shotgun afgepakt van de bewakers. + Tec-9 ammo gepakt van de bewakers. + Katana verkregen in de missie. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Dan doe ik T-Bone Mendez. Missie: T-Bone Mendez. Bijzonderheden: Kogels van Smg afgeschoten. Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door nyltje Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Mike Toreno Bijz.: geen Screen: GTASAsf1.b Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Mission Passed! Missie: Outrider Beloning: + $9.000 + Respect Extra: + Rocket Launcher & Sniper Rifle gekregen in de missie. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Doe ik Snail Trail. Missie: Snail Trail Bijzonderheden: Bescherming opgepakt. Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door nyltje Reageren
Faenty. Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) ik pak de volgende hoezeee (gedwongen door PW) Missie: Ice cold Killa Bijz: Armor bijna weg nu; telfoon van cesar voor volgende missie screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door Pwned. Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Mission Passed! Missie: Pier 69 Beloning: + $15.000 + Respect Extra: + Armor netjes bijgevuld via een armor pickup. Screenshot: Savegame: GTASAsf1.b Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Dan doe ik de volgende en dat is Toreno's Last Flight. Missie: Toreno's Last Flight. Bijzonderheden: Bike skill + Heat-seeking rocket launcher opgepakt op het vliegveld. Screen: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door nyltje Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Yay Ka-Boom-Boom Bijzonderheden: we gaan SF verlaten Screen: GTASAsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.