Thundercover Geplaatst: 6 mei 2013 Rapport Geplaatst: 6 mei 2013 Ik ga Cesar Vialpando doen. Missie: Cesar Vialpando Bijzonderheden: $1000 ingezet. Na afloop telefoontje van Cesar aangenomen. Screen: GTASAsf1.b Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie: Catalyst Bijzonderheden: - Body armor gepakt - Wapens uit the Johnson House gepakt - Vermoedelijk wat kogels gepakt van neergeschoten Ballas/Vagos - $100 uitgegeven aan de Pay 'n Spray (hoort bij de missie) Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Dan ga ik High Stakes, Low-Rider wel doen. Missie: High Stakes, Low Rider Bijzonderheden: - Wapens opgepakt in de keuken, zoals gewoonlijk Screen: (Ik hoop dat deze volstaat. Had geen tijd om uit te stappen.) GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Robbing Uncle Sam Bijzonderheden: - Screen: GTASAsf1.b Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Ik zal OG Loc doen. Missie: OG Loc Bijzonderheden: Wat geld en munitie opgepakt na zelf ook geschoten te hebben. Screen: GTASAsf1.b Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie: Life's a Beach Bijzonderheden: - 2 keer opgeslagen, omdat de missie pas speelbaar was na 22:00 - 2 keer wapens gepakt uit de keuken van the Johnson House - Greenwood uit de garage gehaald - Flash in de garage gezet - Wat geld gepakt. Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Running Dog Bijzonderheden: - Wat kleingeld opgepikt Screenshot: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Wrong Side of Track Bijzonderheden:- Screen: Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Missie: Just Business Bijzonderheden: - Armor gepakt (tijdens de missie, dus er is een te verwaarlozen hoeveelheid schade) - 2 keer wapens gehaald uit de keuken van The Johnson House - Wat geld opgepakt van de Russians - Flash uit de garage gehaald - Fortune in de garage gezet. Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Dan zal ik Madd Dogg's Rhymes doen. Missie: Madd Dogg's Rhymes Bijzonderheden: Armor opgepakt en telefoontje aangenomen. Screen: GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Management Issues Bijzonderheden: Naar de Pay 'n Spray geweest (verplicht in missie). Screen: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: House Party Bijzonderheden: -Body Armor opgepikt in Atrium Hotel -Heel wat Tec 9's opgepakt tijdens de missie -Mogelijk wat geld mee ogpepakt -Wat Muscle getraint om de tijd de doden (+3 als ik het goed heb) Screen: Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Dan is Burning Desire voor mij. Missie: Burning Desire Bijzonderheden: Brandblusser opgepakt, molotov cocktails opgepakt (beide verplicht), telefoontje aangenomen. Screen: GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Gray Imports Bijzonderheden: - Armor opgepikt - Ak-47 skill upgraded - Kleingeld opgepikt - Tec-9 vervangen door MP5 Screen: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Doberman Bijzonderheden: -Wat geld opgeraapt -Pistols opgeraapt -SMG's opgeraapt Screen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.