Thundercover Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Dan doe ik Los Sepulcros. Missie: Los Sepulcros Bijzonderheden: Een keer extra opgeslagen in verband met de tijd. Screen: GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Reuniting The Families Bijzonderheden: AK-47 skill upgraded: Hitman Level. Screen: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: The Green Sabre Bijzonderheden: -Body Armor opgepakt in Atrium -Geld opgepakt -SMG's opgepakt (die we nu weer kwijt zijn denk ik?) Screen: Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Ik doe de volgende wel. Missie: Badlands Bijzonderheden: Fotocamera in ons bezit. Micro-SMG opgepakt in trailerpark. Screen: GTASAsf1.b Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Missie: First Date/Tanker Commander Bijzonderheden: - Micro SMG kogels opgepakt - Wandelstok opgepakt - Unique Stunt Jump 32 gehaald en een insane stunt bonus ($544 in totaal) - Bike skill increased - De trucking missies zijn nu vrijgespeeld - The Truth heeft gebeld Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 8 mei 2013 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Body Harvest Bijzonderheden: -Rifle opgepakt -Shovel opgepakt -Wat geld opgepakt -Belletje van Cesar (voor King In Exile?) Screen: Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Paramedic Bijzonderheden: -$37.500 verdiend -Maximum health Screen (geen tijd om uit de auto te komen): GTASAsf1.b Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Dan doe ik King in Exile wel even, hoewel dit feitelijk niet als een missie gezien kan worden. Missie: King In Exile Bijzonderheden: - Opgeslagen bij Catalina's Cabin Screen: Zo goed als het kan, want je krijgt geen 'Mission Passed'. GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: First Base - Local Liquor Store Bijzonderheden: -Pistol opgepakt -Geld opgepakt Screen: Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Firefighter Bijzonderheden: - Veel geld verdiend - Vuurbestendig - Driving skill omhoog Screen (geen tijd om uit te stappen): GTASAsf1.b Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Ik ga Small Town Bank doen. Missie: Gone Courting - Small Town Bank Bijzonderheden: - Micro-SMG kogels gebruikt - Shotgun kogels gekregen - Unique Stunt bij de kapotte brug voltooid (hoort bij de missie) Screen: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Made In Heaven - Local betting Shop (?) Bijzonderheden: -Cesar belde voor volgende missie -Wat geld van Stunts -De Yay reed uit en mijn safe-icoon despawnde dus ik heb $1800 van de Yay gestolen alvorens te saven Screen: Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Wu Zi Mu Bijzonderheden: - Screen: GTASAsf1.b Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Dan doe ik Farewell My Love wel weer. Missie: Farewell, My Love Bijzonderheden: - Truth belde voor volgende missie - Flamethrower opgepakt bij wat huisjes toen ik op weg was naar Angel Pine - Driving Skill + - Armor opgepakt in Angel Pine - Micro-SMG opgepakt in Angel Pine Screen: GTASAsf1.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Are You Going To San Fierro? Bijzonderheden: - Screen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.