Big Boss Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Alrighty, then. Eens kijken wat er nog gedaan moet worden. Quary. Missie: Quary Bijzonderheden: - Twee gangzones overgenomen - Tussentijds - ter beveiliging - nog twee maal opgeslagen - (De derde missie was een eitje. De Dumper die ik eigenlijk moest vernielen reed doodleuk in het water.) Screens: http://imgur.com/a/WEl9h#6 GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Missie: Trucking Missions Bijzonderheden: -Driving Skill +2 -Bike Skill +1 Screen: Was een goed systeem, maar als het niet moet doe ik die moeite ook niet :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Ik ga nog eens wat gang gebieden veroveren. Dit telt niet mee voor de 100% (denk ik?) maar het is uitermate vervelend dat je constant wordt lastiggevallen met "Our Hood is under attack.". Gebieden in Temple veroverd, inclusief dat zeer smalle stukje bij Roboi's Food Mart. GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Missie: Races (Las Venturas) Bijzonderheden: - + bike skill - + driving skill - Gelijk even een paar hoods overgenomen. GTASAsf1.b Bewerkt: 14 mei 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Missie: Stadion Missie's Bijzonderheden: -Bike Skill +1 -Driving Skill +2 Screen: - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Missie: Odd Jobs (Courier: Los Santos, Courier: San Fierro, Courier: Las Venturas) Bijzonderheden: - Bike Skill maximum - Cycling skil ++++ - Sabre geëxporteerd - Enkele (kleine) hoods overgenomen - Huidige voortgang: 93.58% Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Missie: Chiliad Challenge Bijzonderheden: - Cycling Skill +++++ - Musle + - Fat - - Huidige voortgang: 94.12% Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2013 Missie: Gyms (Los Santos Boxing Training, San Fierro Martial Arts Training, Las Venturas Kick Boxing Training) Bijzonderheden: - Muscle +++ - Huidige voorgang: 95.72% - Keertje wasted in de gym Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2013 Missie: Ammu-Nation Shooting Range Bijzonderheden: - Slamvan, Blista Compact en Stallion geëxporteerd - Machine Pistol Skill + - Huidige voortgang: 97.36% Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 (bewerkt) Ik wilde lijst twee afmaken van de export, maar op één of andere manier verschijnen die corona's bij het schip niet meer, waardoor ik niet kan exporteren. Heb een aantal keer de wereld opnieuw geladen, maar dat had vooralsnog geen effect. Ik heb wel een stuk of vier auto's geëxporteerd, en lijst twee is bijna afgemaakt; alleen de Cheetah en de FCR-900 moeten nog. De Cheetah staat in de Doherty garage, en de FCR-900 moet nog uit Las Venturas komen. GTASAsf1.b Bewerkt: 16 mei 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 Missie: NRG-500 Challenge Bijzonderheden: - Export lijst 2 afgewerkt - Huidige voortgang: 98.93% Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 Missie: BMX Challenge Bijzonderheden: - Huidige voortgang: 99.47% Screen: - GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2013 Missie: Export 100% VOLTOOID GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 Super, jongens! Geweldig gedaan. -Matthijs-, aan jou als teamcaptain de eer om hem te uploaden in download database. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.