Jump to content

Problemen met GTA IV:San Andreas


jelle22

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vandaag wilden ik de mod San andreas voor GTA IV installeren. Het in ging opzicht wel goed alleen toen ik na het installeren het spel wou opstarten kreeg ik de foutmedling;

Er is een fout opgetreden bij het starten van GTA. Rockstar Games Social Club kan niet worden omzeild. Gelieve dit handmatig te doen om het spel te starten.

Een paar seconden later krijg ik de melding; Gta IV ERROR: Invalid resource detected - Please re-instal the game.

Mijn vraag is hoe los ik deze problemen op?

Gr. Jelle

Link to comment
Delen op andere websites

Het niet kunnen omzeilen van het rockstar games social club scherm is veelal veroorzaakt doordat één van de checks incorrect werkt. Dit kan erop wijzen dat je een versie hebt die niet door deze mod ondersteund kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de foutmelding zegt dat dit ook handmatig kan maar hoe?. Ik had de readme gelezen en dacht dat alles klopte alleen ik twijfel nu over deze zin dit betekend toch Patches;

GTA Requirements

You must have one of the following versions of GTA IV or EFLC installed to install the mod:

GTA IV: 1.0.0.0, 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0

GTA EFLC: 1.1.0.0, 1.1.1.0, 1.1.2.0

Als dit zo is klopt alles. Zal het voor de zekerheid dan toch nog maar een keer opnieuw installeren(GTA IV en de MOD zelf)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...