Jump to content

Episodes of niet?

Dutchy3010

Recommended Posts

Wat willen jullie het liefst, na GTA V. Ook episodes, net als GTA IV, of een compleet nieuw spel?

Ik vond de episodes niet zo leuk. Dat kwam wellicht omdat ik de hele GTA IV setting niet leuk vond, maar dat ter zijde. Ik heb liever dat ik wat langer moet wachten op nieuwe content, dan episodes. Kan me namelijk goed vermaken met een groot spel. San Andreas en Vice City heb ik kapot gespeeld, SA zelfs 3x (letterlijk: de disc was gewoon versleten :puh:). Ik kan met een game dus erg lang doen, en vind de episodes niet veel toevoeging hebben. Een compleet nieuw spel een jaar eerder doordat er geen episodes zijn, vind ik een veel geslaagder plan.

Wat vinden jullie? :)

Delen op andere websites

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jacky-2007

5

• fcdenhaag

4

• ZeroJens

4

• Bassieboy35

2

Ik hoop op enkele kleine episodes. Uitgegeven binnen een jaar of 2 dan. Omdat:

-De volgende GTA zal zich op andere platforms bevinden, dus die ontwikkeling zal zijn tijd nemen.

=> Als men dan toch naar de volgende platforms gaat dan zal de game wellicht op een nieuwe RAGE-engine worden ontwikkeld.

=> Dat maakt de ontwikkeling van die specifieke game wat zwaar. Bijgevolg gaat de content wat lichtjes naar beneden.

=> Mogelijk 4 jaar wachten op een niet té grote GTA. Pas op ik zou er geen probleem mee hebben, maar dan beperken ze wat hun speling naar de daaropvolgende game.

Ik verwacht met volle overtuiging dat de volgende grote GTA dus niet zo groot zal zijn (mogelijk een uit de kluiten gewassen San Francisco of Miami). Daarbij heb ik de episodes (EfLC en de Stories) een leuk concept gevonden. Je neemt de bestaande maps en gaat de bestaande personages en verhalen wat uitdiepen om zo toch nog een game te kunnen bieden aan je fans terwijl ze wachten op de grote kleppers. Maar... Rockstar heeft zelf al aangekondigd dat V hun laatste GTA zal zijn voor de huidige consoles. Dus de kans is groter dat we het scenario krijgen van de kleinere GTA en dan nog zonder kleine hapjes tussendoor. Het is niet dat ik geen vertrouwen zou hebben in dat Rockstar het geen goede GTA zou maken, maar gewoon omdat meer GTA = meer om te verkennen en te leren kennen.

Delen op andere websites

Ik vond de Epsiodes geweldig, met name The Lost and Damned! Maar ik ben dan ook een grote fan van Liberty City! Missies spelen als Johnny die je al eens als Niko had gespeeld vond ik ook erg tof! Het verhaal van de The Lost and Damned vond ik ook erg interessant! Dan zie je Liberty City eens van een heel ander perspectief!

Ik betwijfel of dergelijke Episodes toegevoegde waarde hebben bij V aangezien je daar al drie personages hebt, maar we zullen zien! GTAV zou immers interessante DLC krijgen heeft Take2 gezegd!

Overigens ben ik er van overtuigd dat er een GTA gaat verschijnen voor de Vita! Wellicht dat die GTA dan geport gaat worden naar de PS3!

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

GTA V zal groot genoeg zijn om je heel lang mee te vermaken, maar toch zou ik het een goede zet vinden van Rockstar als ze weer met wat episodes komen. Wat extra verhaal en nieuwe missies is mijns inziens altijd mooi, helemaal omdat het het gat richting de volgende GTA (wat waarschijnlijk een aardig groot gat gaat zijn) kleiner maakt.

Delen op andere websites

Ik vind extra verhaal bij zo een geniaal verhaal altijd wel een goede toevoeging, zeker wanneer je daarmee nieuwe voertuigen en nieuwe plaable characters krijgt. Ik zou er dus graag Episodes bij willen rkrijgen

Delen op andere websites

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de episodes. De nieuwe verhalen, personages, voertuigen en wapens zijn wel leuk maar daar blijft het voor mij dan ook bij. Ik heb me letterlijk honderden uren vermaakt met GTA IV vanaf midden 2008 tot eind 2009. Pas eind 2010, twee en een half jaar later(!), kwamen de episodes uit voor de PC en PS3, waarop ik GTA IV kan spelen, dat is gewoon veel te laat. Ik was GTA IV al beu-gespeeld en heb EfLC dan ook laten liggen nadat ik ze zo goed als uitgespeeld had (tot een jaar terug, toen had ik ze nog eens uitgespeeld voor de savegames hier te uploaden).

Tl;dr: de episodes zijn best oké, maar dan moeten ze er snel mee afkomen: ten laatste een jaar na release.

>>> Door Jesperkaj: En dat voor vijf regels? puh2.gif<<<

>>> Door Thundercover: Bovenste stuk is bij mij zelfs nog geen vier regels. :engel:<<<

Delen op andere websites

GTA V zal groot genoeg zijn om je heel lang mee te vermaken, maar toch zou ik het een goede zet vinden van Rockstar als ze weer met wat episodes komen. Wat extra verhaal en nieuwe missies is mijns inziens altijd mooi, helemaal omdat het het gat richting de volgende GTA (wat waarschijnlijk een aardig groot gat gaat zijn) kleiner maakt.

Hier ben ik het mee eens. GTA V is enorm groot én er is veel meer te doen buiten de missies dan in GTA IV. Maar het zou wel mooi zijn als ze dan weer met van die episodes komen om het nog eens extra uit te breiden met een set nieuwe missies. Want ik verwacht ook dat de ontwikkeling van de volgende GTA langer zal duren (denk ook dat je dat eveneens suggereerde, Nandro?).

Dus wat mij betreft lijkt het me zeker weten geen slecht idee als Rockstar Games weer extra DLC's uit zal brengen, zoals met The Episodes From Liberty City. Die heeft er immers wel voor gezorgd dat we langer konden genieten van GTA. :puh:

Delen op andere websites

Alhoewel ik niet echt weg was van de episodes lijkt het me toch wel een leuk idee om aanvullende missie's/verhaallijnen in het spel te hebben.

Echter zou ik dan niet een heel nieuw personage willen hebben ( V heeft er al 3) maar zou ik graag verder spelen op een personage als Micheal, wat gebeurt er na het spel, vertrekt hij?

Ik zou dus graag een uitbreiding van de verhaallijn zien, inclusief nieuwe safehouses, nieuwe wapens en misschien een extra gamemode voor multiplayer.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

GTA IV is toch een van mijn favorieten en vond de Episodes ook geweldig. Uiteindelijk krijg je dan een beetje het leven van andere characters te zien. Maar als je het bij GTA V zou doen, dan weet ik eigenlijk niet wat ik me erbij voor moet stellen. Je hebt namelijk al 3 hoofdpersonen, als je dan nog een episodes erbij maakt met andere protagonisten, lijkt mij dan niet echt logisch. Ik zie liever wel een nieuwe GTA verschijnen dan dat er een episodes komt. Maar mocht er een episodes komen, dan koop ik hem zeker.

Delen op andere websites

GTA IV is toch een van mijn favorieten en vond de Episodes ook geweldig. Uiteindelijk krijg je dan een beetje het leven van andere characters te zien. Maar als je het bij GTA V zou doen, dan weet ik eigenlijk niet wat ik me erbij voor moet stellen. Je hebt namelijk al 3 hoofdpersonen, als je dan nog een episodes erbij maakt met andere protagonisten, lijkt mij dan niet echt logisch. Ik zie liever wel een nieuwe GTA verschijnen dan dat er een episodes komt. Maar mocht er een episodes komen, dan koop ik hem zeker.

Dit ook ongeveer.

Ik zal zeker geen GTA skippen, maar ik he toch liever een nieuwe GTA in bv Vice City dan nog eens extra personages in V.

Delen op andere websites

Wellicht zou het feit dat er in de 'hoofdgame' al drie personen en dus drie verhalen voorkomen de kans op eventuele episodes verkleinen, maar dat weet ik nog zo niet. Net als bij IV kun je eventuele DLC ook, of misschien juist vooral, uit onverwachte hoek zien komen. Als je kijkt naar IV: Niko komt Johnny en Luiz absoluut niet vaak tegen, maar bij de DLC blijkt er toch een heel verhaal achter deze twee personen te zitten. Trevor, Franklin en Michael staan, volgens mij, als drie protagonisten in V een stuk dichter bij elkaar dan Johnny, Luiz en Niko. Er zullen waarschijnlijk zat andere personen of clubs zijn waarmee je in aanraking komt in V, die je een paar keer tegenkomt maar eigenlijk nooit echt goed leert kennen. Juist bij zulke personen is het mijns inziens interessant om te weten te komen wat voor verhaal erachter zit, zeker als de betreffende personen lid zijn of connecties hebben met iets 'speciaals', zoals de nachtclub en motorclub uit IV.

Aan de andere kant: met drie personages zal V al een gigantische storyline hebben, die er alleen gecompliceerder op zou worden met extra verhalen uit DLC.

Delen op andere websites

Wellicht zou het feit dat er in de 'hoofdgame' al drie personen en dus drie verhalen voorkomen de kans op eventuele episodes verkleinen, maar dat weet ik nog zo niet. Net als bij IV kun je eventuele DLC ook, of misschien juist vooral, uit onverwachte hoek zien komen. Als je kijkt naar IV: Niko komt Johnny en Luiz absoluut niet vaak tegen, maar bij de DLC blijkt er toch een heel verhaal achter deze twee personen te zitten. Trevor, Franklin en Michael staan, volgens mij, als drie protagonisten in V een stuk dichter bij elkaar dan Johnny, Luiz en Niko. Er zullen waarschijnlijk zat andere personen of clubs zijn waarmee je in aanraking komt in V, die je een paar keer tegenkomt maar eigenlijk nooit echt goed leert kennen. Juist bij zulke personen is het mijns inziens interessant om te weten te komen wat voor verhaal erachter zit, zeker als de betreffende personen lid zijn of connecties hebben met iets 'speciaals', zoals de nachtclub en motorclub uit IV.

Aan de andere kant: met drie personages zal V al een gigantische storyline hebben, die er alleen gecompliceerder op zou worden met extra verhalen uit DLC.

Ik snap wat je bedoelt, maar indirect komen ze elkaar tegen. GTA IV en EFLC draaien deels om de diamanten. Alle drie zijn ze erop uit, alleen Niko wat minder.

Delen op andere websites

Dat zou de stad er alleen maar beter doen door lijken. Met meer verhalen kun je meer delen en aspecten van Los Santos omvatten en des te compliceerder des te leuker vind ik. Het zou bijvoorbeeld interessant kunnen zijn om als één van de juweliers te spelen die overvallen wordt in het begin van V. Verhaal kan dan 3 missie's van je normale leven omvatten en dan wordt je overvallen, geraak je in de schulden, krijg je problemen met de mafia en dan moet je een manier vinden om je zelf waardevol te maken. Is één van de vele mogelijkheden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...