Jump to content

Episodes of niet?


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er deze keer episodes gaan uitgebracht worden. Net als een aantal anderen vermoed ik dat het feit dat je met drie hoofdrolspelers in één game te maken hebt, ervoor zorgt dat episodes nog vrij weinig toe te voegen hebben. Iets doet mij trouwens vermoeden dat Rockstar al ten tijde van EFLC met het idee speelde om drie hoofdrolspelers in één game te implementeren, maar dat ze toen nog genoodzaakt waren om met episodes te werken.

Ik vond de episodes erg leuk om te spelen, zeker omdat ik de door elkaar lopende verhaallijnen erg interessant vond. Een reden waarom veel mensen blij waren met de episodes is volgens mij ook omdat de multiplayer van GTA IV nooit echt op veel belangstelling heeft kunnen rekenen van het grote publiek. Start vandaag de dag maar eens een multiplayersessie op, en kijk dan eens hoe weinig mensen die sessie zullen joinen. Ik hoop dus eerder dat Rockstar de multiplayer van V aangenaam genoeg maakt, zodat mensen geen behoefte hebben aan episodes, maar zich echt uren, dagen, zelf maanden kunnen amuseren met de multiplayer. MTA en SA: MP zijn levende voorbeelden van de veronderstelling dat een goede multiplayer een GTA game in leven kan houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • fcdenhaag

    4

  • ZeroJens

    4

  • Bassieboy35

    2

Ik zou het dom vinden als er geen episodes komen, de stad is immers al gemaakt en gigantisch in zo'n grote mooie stad kan je toch nog heel veel spellen maken. Als je boeiende verhaallijnen hebt en missies kan je er zo 5 spellen in gooien naar mijn part

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het ook niet gebeuren dat er episodes komen. Vooral door het fijt dat er al 3 personages zijn wiens verhalen door elkaar heen lopen. Maar ook lijkt het me heel moeilijk om met episodes in te spelen op de keuzes die de speler al in V heeft gemaakt. In IV kon dit wel omdat het maar kleine keuzes waren en niet veel uit maakten, maar dit zal wel anders zijn in V. En als laatst: wie moet er dan in de episodes de hoofdrol spelen. In ieder geval niet iemand waarmee je samen werkt. Zou je dan als de vijand kunnen spelen, maar wat als die dood gaat. Ik weet het nog niet......

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie persoonlijk liever episodes uitgebracht worden dan de uitmelkerij-pluspakketjes-contentshit zoals we bij RDR en MP3 voorgeschoteld kregen.. Als ik tussen die twee mag kiezen, dan zeker episodes en geen flut DLC in tienduizend pakketjes.

Verder wat ik dan verwacht.. Ik verwacht geen episodes. Om de doodeenvoudige reden dat we in de trailers alle denkbare vette shit zoals buzzards, quads, parachutes en zo al hebben gezien voor de game zelf. Ik zou niet weten wat Rockstar dan, behalve een verhaallijn, nog aan extra's zou kunnen bieden.

Ik denk dat er wel uitmelk-plus-content-weinig-voor-veel-pakketje-dingen gaat komen. Bijvoorbeeld extra minigames, extra vastgoed, extra outfits, extra multiplayer levels- en modi, extra tatoeages, dat soort toei. Om nog even te benadrukken; waar ik géén voorstander van ben. Ik zie echt veel liever wel een episode, bijvoorbeeld (toch) een Packie McReary episode ofzo. Pakketje met twintig a dertig missies en daar aan vast wat nieuw vastgoed. Of toch een episode over de Lost MC in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel uitmelk-plus-content-weinig-voor-veel-pakketje-dingen gaat komen.

GTA wordt net de IKEA, je mag je eigen spel bij elkaar zoeken :7

Ik heb toch nog wel iets meer vertrouwen in Rockstar en ik verwacht dat we toch wel een paar goede echte DLC's gaan krijgen; net als in GTA IV met oude bijrollen die toch een groter verhaal blijken te hebben dan gedacht (wellicht één van hun opdrachtgevers of hulpen). Dat heb ik bovendien veel liever dan een serie bouwpakketjes die eigenlijk niets toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

EFLC vond ik dan ook meer 2 losse spellen, ook omdat je ze los kunt spelen. Zelfde stad, maar extra toegevoegde wapens/voertuigen en een compleet nieuwe verhaallijn (EFLC was ook meer om te experimenteren met het 3-personages systeem voor GTAV). We krijgen nu eigenlijk al 3 verhalen. Een compleet nieuwe verhaallijn in dezelfde stad lijkt me wel voor herhaling vatbaar, maar ik reken er niet te veel op...

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang de scenes tussendoor maar mooi en goed zijn..

[quote name=.Timothy' timestamp='1374846845'

post='2061794]

Ik denk dat er wel uitmelk-plus-content-weinig-voor-veel-pakketje-dingen gaat komen.

GTA wordt net de IKEA, je mag je eigen spel bij elkaar zoeken :7 Haha, nu nog een Zweeds/Scandinavische lijst namen ervoor bedenken Timo! :7 Björn bijvoorbeeld. :D

Ik heb toch nog wel iets meer vertrouwen in Rockstar en ik verwacht dat we toch wel een paar goede echte DLC's gaan krijgen; net als in GTA IV met oude bijrollen die toch een groter verhaal blijken te hebben dan gedacht (wellicht één van hun opdrachtgevers of hulpen). Dat heb ik bovendien veel liever dan een serie bouwpakketjes die eigenlijk niets toevoegen.

Je weet niet half hoe erg ik hoop dat je gelijk krijgt. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de preview van de Power Unlimited wilt Rockstar met downloadable content komen, niet persé in de zin van echte Episodes, maar meer tijdverdrijf in de game. Uitbreiding van de odd jobs etc wellicht?

Ik hoop niet dat het saints row toestanden gaan worden met allemaal kleine uitbreidingetjes...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dus waar ik ook bang voor ben. :puh:

Beter maken ze een vierde verhaallijn met de zoon van Michael. Beetje gepest worden en aan laten pakken voor z'n grote "let's bounce"-waffel als 'ie in Grove Street de stoere gozer komt uithangen ofzo. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ook niet dat ze uit komen. en als dat wel het geval is denk ik dat ze alleen extra dingen toevoegen paar auto's paar missies. de enige die ik ken bedenken die je zal kunnen krijgen als personage is micheals zoon. en ja over de volgende gta. wat je er nu van ziet en hoort is het gewoon zo een dik spel grafische wat minder waar ja wat verwacht je als je bij zo een spel alles tot in de details wil uitvoeren is niet te doen. maar ja dan denk je is het te overtreffen ik denk moeilijk maar aan de andere kant als de nieuwe consols kunnen ook meer hebben dus ze kunnen het nog groter en mooier maken. maar ja laten we dat nog maar afwachten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...