Jump to content

Episodes of niet?


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik denk dat er na een aantal jaar wel 1tje komt!

Met nieuwe mensen nieuw missies en natuurlijk een heel nieuw verhaallijn met nieuwe dingen die je dan weer kunt doen..

Ik denk zelf als die op de ps4 verschijnt dat zelfs daar al de nodige extra dingen in zitten wat niet op de ps3 versie zit of komt!

Misschien is dat wel de rede waarom ze hem nog niet op de ps4 laten verschijnen zodat ze als de ps3 versie er is eerst alle kritiek eruit halen en nieuwe dingen erin zodat ze daarna pas de ps4 versie uitbrengen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • fcdenhaag

    4

  • ZeroJens

    4

  • Bassieboy35

    2

Ik denk dat er na een aantal jaar wel 1tje komt!

Met nieuwe mensen nieuw missies en natuurlijk een heel nieuw verhaallijn met nieuwe dingen die je dan weer kunt doen..

Ik denk zelf als die op de ps4 verschijnt dat zelfs daar al de nodige extra dingen in zitten wat niet op de ps3 versie zit of komt!

Misschien is dat wel de rede waarom ze hem nog niet op de ps4 laten verschijnen zodat ze als de ps3 versie er is eerst alle kritiek eruit halen en nieuwe dingen erin zodat ze daarna pas de ps4 versie uitbrengen...

Denk het niet echt aangezien ps3 games denk ik wel speelbaar zijn op de ps4 of vergis ik me?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er na een aantal jaar wel 1tje komt!

Met nieuwe mensen nieuw missies en natuurlijk een heel nieuw verhaallijn met nieuwe dingen die je dan weer kunt doen..

Ik denk zelf als die op de ps4 verschijnt dat zelfs daar al de nodige extra dingen in zitten wat niet op de ps3 versie zit of komt!

Misschien is dat wel de rede waarom ze hem nog niet op de ps4 laten verschijnen zodat ze als de ps3 versie er is eerst alle kritiek eruit halen en nieuwe dingen erin zodat ze daarna pas de ps4 versie uitbrengen...

Denk het niet echt aangezien ps3 games denk ik wel speelbaar zijn op de ps4 of vergis ik me?

PlayStation 4 is helaas niet backwards-compatible. Wel is het mogelijk dat al die games beschikbaar worden gesteld via de PlayStation Store, zoals nu het geval is met PlayStation 2-games op de PlayStation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het antwoord op de vraag is "geen idee".

De vraag is gesteld of er Episodes komen. Ik begrijp uit de hoofdpost dat de topicstarter specifiek bedoelt dat hij hoopt op content zoals TLAD en TBOGT, waarbij we een heel nieuw singleplayer verhaal voorgeschoteld kregen met allerlei nieuwe voertuigen, wapens, gameplay en interieurs en ook nog een handjevol multiplayer games in één pakket. Iets als dit heeft Rockstar Games nog nergens bevestigd.

Wat Rockstar tot nu toe heeft aangegeven is dat ze zowel gratis als betaalde content zullen gaan toevoegen aan GTA Online. Over singleplayer content heb ik ze in ieder geval nog nergens gehoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan pas zeggen of ik op episodes hoop als ik GTA V gespeeld heb. Als ik de hele setting geweldig vind, vind ik een episode wel vet. Nieuw verhaal / mogelijkheden is altijd leuk als de map bevalt. Maarr mocht dit niet zo zijn, wat ik overigens niet verwacht, is volledige aandacht op een vervolg beter. Maar denk dat Rockstar dit zelf ook wel aanvoelen kan. door GTA Online zal er natuurlijk wel nieuwe content verschijnen lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel mooi zijn als er nieuwe episodes uitkomen. Hopen op een bepaald thema!

ik hoop een beetje dat dlc een andere grote stad wordt met nieuwe missies

nieuwe NPC's enzo

mischien wat nieuwe auto's maar volgens mij zitten er wel genoeg auto's in

Ik denk niet dat er een andere grote stad als episode komt. Dan kunnen ze net zo goed een nieuwe GTA uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel mooi zijn als er nieuwe episodes uitkomen. Hopen op een bepaald thema!
ik hoop een beetje dat dlc een andere grote stad wordt met nieuwe missies nieuwe NPC's enzo mischien wat nieuwe auto's maar volgens mij zitten er wel genoeg auto's in
Ik denk niet dat er een andere grote stad als episode komt. Dan kunnen ze net zo goed een nieuwe GTA uitbrengen.

Dit. Ik heb liever dat R* z'n tijd steekt in een ongelooflijk mooie rendering van Miami in Vice City, dan 'gewoon er nog 2 extra personages er op kwakken'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat er weer Episodes zullen komen, alleen hoop ik dat ze het net als bij IV beperken tot max. 2, misschien een enkele meer. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Sims franchise, waar er weet ik niet hoeveel uitbreidingen in de winkels liggen, vind ik dat geldklopperij. Maak dan in 1 keer een goede game, waarbij je leert van vorige games :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik denk dat het eigenlijk wel grote dlc worden aangezien in mijn ogen rockstar eerst zich in gta online gaat verdiepen. En er misschien een ps4 pc versie komt de volgende gta op de volgende console komt zal gta 6 wel een aardig tijdje kunnen duren lijkt mij.en ze hebben aan gekondigt dat er dlc komen dus mij lijkt het. Dat ze erg trots zijn wat ze meer hebben gezet en een ongelofelijk groot spelwereld waarom zullen ze dat nu een uitgaven alweer de prullenbak in gooien is een beetje zonden dus waarom niet een grote dlc zodat wij voorlopig weer zoet zijn en hun zich kennen consenteren op de volgende

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we dit onderwerp even duidelijk moeten knippen. :puh:

1. Singleplayer GTA V

Rockstar Games heeft hierover niet gezegd dat er wat voor content dan ook zal volgen hiervoor.

2. Multiplayer GTA Online

Rockstar Games heeft hierover laten weten zeker met nieuwe (gratis) content te komen. Benzies zegt hierover in het interview met CVG twee zeer grote dingen;

- Over de editor geeft men aan dat deze opgebouwd / uitgebreid wordt vanaf de release. D.w.z. dagelijkse updates, tweaks etc.

- Over de spelwereld hebben ze aangegeven met "old worlds" te spelen om wellicht later toe te voegen.

Meest opvallende is dat men bij release aangeeft in zowel SP als MP zo goed als dezelfde set interieurs, voertuigen etc. heeft zitten. De verschillen tussen die twee komen dus pas vanaf de content voor Online.

Als we het over Episodes hebben denk ik met name aan nieuwe content en verhaal in SP. Ik verwacht hierin niet iets op korte termijn, ik denk dat eerst alle aandacht naar een mogelijke PC release gaat en GTA Online.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...