Jump to content

Episodes of niet?


Dutchy3010

Recommended Posts

http://www.psonly.nl/nieuws/34678/DLC_voor_GTA_V_bevestigd/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

>>> Door Jacky-2007: Los van het feit dat dit geen bijdragende post in het onderwerp is (een link dumpen is geen post maken), raakt het artikel waar je naartoe linkt ook helemaal de essentie van het topic niet. Aangezien we op de volgende pagina zijn beland door deze reactie, even hieraan toegevoegd de laatste twee reacties van de vorige pagina zodat het gesprek weer verder kan. :) Waaronder ook een mooie post van jezelf: ;) <<<

Ja ik denk dat het eigenlijk wel grote dlc worden aangezien in mijn ogen rockstar eerst zich in gta online gaat verdiepen. En er misschien een ps4 pc versie komt de volgende gta op de volgende console komt zal gta 6 wel een aardig tijdje kunnen duren lijkt mij.en ze hebben aan gekondigt dat er dlc komen dus mij lijkt het. Dat ze erg trots zijn wat ze meer hebben gezet en een ongelofelijk groot spelwereld waarom zullen ze dat nu een uitgaven alweer de prullenbak in gooien is een beetje zonden dus waarom niet een grote dlc zodat wij voorlopig weer zoet zijn en hun zich kennen consenteren op de volgende

Ik denk dat we dit onderwerp even duidelijk moeten knippen. :puh:

1. Singleplayer GTA V

Rockstar Games heeft hierover niet gezegd dat er wat voor content dan ook zal volgen hiervoor.

2. Multiplayer GTA Online

Rockstar Games heeft hierover laten weten zeker met nieuwe (gratis) content te komen. Benzies zegt hierover in het interview met CVG twee zeer grote dingen;

- Over de editor geeft men aan dat deze opgebouwd / uitgebreid wordt vanaf de release. D.w.z. dagelijkse updates, tweaks etc.

- Over de spelwereld hebben ze aangegeven met "old worlds" te spelen om wellicht later toe te voegen.

Meest opvallende is dat men bij release aangeeft in zowel SP als MP zo goed als dezelfde set interieurs, voertuigen etc. heeft zitten. De verschillen tussen die twee komen dus pas vanaf de content voor Online.

Als we het over Episodes hebben denk ik met name aan nieuwe content en verhaal in SP. Ik verwacht hierin niet iets op korte termijn, ik denk dat eerst alle aandacht naar een mogelijke PC release gaat en GTA Online.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • fcdenhaag

    4

  • ZeroJens

    4

  • Bassieboy35

    2

Ik vond GTA IV, de grootste tegenvaller van alle reeksen. De graphics waren mooi, maar de besturing was sloom, stug en vergeleken met San Andreas, was je heel erg beperkt, terwijl GTA IV eigenlijk een verbetering had moeten zijn.

Er was gelukkig een kleine goedmaker, en dat was The Ballad of Gay Tony. Dat fleurde GTA IV een beetje op, maar alle andere episodes waren zo gaar als ik weet niet wat.

Ik hoop echt dat GTA V ooit met een episode komt, Miami weer, want Vice City was GENIAAL!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop wel op DLC in de vorm van extra verhaallijnen als de episodes, al lopen we nu wel erg ver op de zaken vooruit. Damn .... ik bedoel GTA V is er nog niet eens en we wensen nu al extra verhaallijnen.

Maar goed …. over die episodes dus. Er zijn nu al karakters binnen het spel bekend waarmee je samenwerkt, bevriend mee of familie van bent. Een of meerdere vd karakters kan je makkelijk uitdiepen, want ook zij hebben zo hun verhaal. Neem bv Lamar, het Grove Street Family’s maatje van Frankel, rondom hem zou je ’n gangrelated relaas kunnen schrijven. Hij zou de dopedealer van Michael’s zoon kunnen zijn en z’n shit af kunnen nemen van The Lost of de Armeense maffia die beiden vertegenwoordigt zijn. En zo zijn er vast wel meer connecties tussen sidecharacters te bedenken.

Kijk …. Ik ben geen verhalenschrijver, maar ik zie nu al mogelijkheden genoeg om ’n soort van episodes uit te brengen. Zelfs gebruikmakend van het characterswitchen dat men nu introduceert in GTA V. Ik denk zelfs dat als we GTA V eenmaal spelen zich er nog meer mogelijkheden aandienen. Daarbij denk ik dat het uitbrengen van nieuwe episodes ontwerptechnisch gezien ’n appeltje eitje is. Het ontwerpen vd stad en het bijbehorende leven lijkt mij juist het meest tijdrovende element. Uitbreiding van GTA V met nieuwe episodes zal imo dan ook geen enkele belemmering vormen voor het uitbrengen van GTA VI.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...