Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Ik heb net het level gehad dat billy is opgepakt. En ik Lost President ben... Allen ik vroeg me af: Wat houd dat dan in? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Dat je de president (baas) van The Lost bent, verder kan je er weinig mee. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Ik bedoel of je dan ook nog iets speciaals kan doen.... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Nee, zoals ik zei je kan er weinig mee. Niets speciaals. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Er gebeurt (helaas) inderdaad niet veel wanneer je leider van The Lost bent. Het levert echter wel een klein verschil op tijdens het spelen van de missies: nu jij president bent ben jij degene die voorop rijdt, en de rest van de club zal jou volgen. Voorheen reed Billy altijd voorop, en moest je hem volgen. Nu zal de game je dus ook geen plaats meer aanwijzen waar je moet rijden, zoals voorheen wel gebeurde (er verscheen een Lost logo/badge op de weg). Reageren
Michael Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Het is een morele rank in het spel. De missies speel je erin als verder. Maar verder gebeurd er niks Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Jammer. Dit hadden ze wel beter mogen uitwerken was leuk geweest ook echt een gang te leiden.. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Jammer. Dit hadden ze wel beter mogen uitwerken was leuk geweest ook echt een gang te leiden.. Wat doe je in de Gang wars dan? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 (bewerkt) Ik doelde op dat je ook leden kon aannemen en dat soort dingen.. Bewerkt: 3 augustus 2013 door Crazy-Ghost Reageren
Nissan Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Dat, en wanneer je President bent geworden kun je altijd de hulp van Terry en Clay inroepen. Dat kon voorheen slechts in een paar missies. Reageren
motorrijder3 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik ben er nu volop mee bezig maar moet zeggen dat deze uitbreiding groter is dan ik dacht. En dat je nu president bent zegt inderdaad niet veel je rijd inderdaad voorop. Je lijdt de gangwar maar verder is het eigenlijk niks bijzonders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.