SilverRST Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 (bewerkt) Lol, ben ik volledig met je eens. 61,49 per maand voor het pakket.... Is er dan ook gelijk het 21% BTW inbegrepen of is dat exclusief.... Het bedrag is natuurlijk inclusief BTW. Dit soort prijzen worden nooit exclusief BTW getoond en mag in feite ook niet. Wellicht alleen in uitzonderlijke gevallen met zakelijke klanten. Je kunt er vanuit gaan dat bij transacties met consumenten, de BTW altijd onderdeel is van de prijs. Edit: In de eerste link van mijn beginpost staat ook de prijs van 61,49 euro rechts van het beeld aangegeven. Precies onder de prijs staat in lichtgrijs dat het inclusief BTW is. Oke, dan heeft een website zich niet daaraan gehouden want toen ik een paar maanden geleden een nieuw laptop zocht, bleek dat het exclusief BTW was. Je kan pas het totale bedrag zien op het moment dat je ging betalen. Dat heb ik dus niet gedaan, wou enkel het totale bedrag zien. Weet even niet meer welke site het was maar het was geen zakelijke transactie. Bewerkt: 11 mei 2013 door Blue_V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.