Jump to content

Chop, de hond van Franklin


Hultates

Recommended Posts

Ik ben benieuwd of hij een rol zal gaan spelen in het verhaal of juist echt totaal niet. Denk eigenlijk van niet, aangezien ik geen rol voor een dier in een verhaallijn zie.. maarja Rockstar verrast graag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vooral benieuwd waar die hond verblijft wanneer Franklin auto's ophaalt voor zijn Armeense autodealer, klusjes opknapt voor anderen of 'werkt' met Michael en Trevor. Ben tevens bang dat hij nogal in de weg zal lopen wanneer je gewoon een beetje rondcruised door San Andreas, dus ik denk dat hij naast wat standaard cutscenes en gepaste situaties niet heel veel in beeld zal komen.

Verder is het een leuke toevoeging aan de game, het lijkt me gewoon niet zo praktisch. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt wel benieuwd naar wat hij allemaal kan, wat jij er allemaal mee kunt en hoe het allemaal zal geïmplementeerd worden. Er zijn al enkele games geweest die hebben geëxperimenteerd met een viervoeter als partner en die zijn zo ver ik weet daar niet echt in geslaagd. Rockstar heeft heel veel nieuwe content en gameplay elementen en het is moeilijk om te geloven dat ze dat allemaal tot een goed einde zullen leiden...? Ik hoop van wel natuurlijk, maar het is moeilijk om voor te stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zo goed als zeker van dat er een soort minigame met de hond zal zijn, dat je hem moet uitlaten en dat die wat mensen zal aanvallen ofzo. :clown: Verder denk ik niet dat ie je anders voor de voeten zal lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

't Zou mooi zijn als Chop inderdaad een rol zou gaan spelen in GTA V. Bijvoorbeeld ter bescherming. In een vuurgevecht zal hij weinig nut hebben, tenzij hij getraind zijn tanden in een wapen te zetten zodra hij die ziet. :7 Maar het zou dus wel mooi zijn om 'm bijvoorbeeld mee uit wandelen te nemen. Lekker langs het strand op de boulevard... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is het interessant dat er dieren zullen zijn in V, en het wordt vooral leuk nu je bij één character een huisdier tot je beschikking hebt. Ik weet verder niet echt wat ik ervan moet verwachten, het lijkt me inderdaad handig om hem te gebruiken als bescherming. Ook wandelen met de hond lijkt me leuk, al zal de nadruk daar niet echt op liggen. En verder zal er zeker wel een missie zijn die om Chop draait, dat je 'm inderdaad moet redden o.i.d.

Ik hoop echter niet dat 'ie continu bij je blijft, want zoals Die Hard al opmerkte, kan dat inderdaad best irritant zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

IK zou het nier erg vinden om chop mee te nemen, het is toch een vet coole hond. Waarschijnlijk kan je hem gewoon thuis achterlaten en af en toe meenemen. Als je dat dan niet vaak genoeg doet ruineert die al je meubels.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...