TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Zijn er eigenlijk serieus mensen die hun liedjes leuk vonden? Ben helemaal van hard-rock en metal maar dit is softe bullshit naar mijn mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ik vind love fist totaal niet leuk. Maar we zullen het misschien zien in GTA V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 yep, hopelijk hebben ze wat aan de stem van die zanger gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ach ja. De liedjes van Love Fist pasten wel binnen het rock-thema van V-Rock in Vice City. Dat het niet de hard rock is waar jij naar hoopt maakt het niet zo zeer slecht. VOnd ze zelf in ieder geval niet speciaal, maar ze pasten wel mooi binnen de setting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ik denk dat er wel mensen zijn die het leuk vinden. Ik ben meer van de ''flashback fm'' achtige muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 lol, vond K-DST een geweldige zender, maarja, dat is ook vrij rustig en niet uit VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 lol, vond K-DST een geweldige zender, maarja, dat is ook vrij rustig en niet uit VC. Ik vond de radiozender die Billy Jeans uit had gezonden in Vice City wel erg mooi. Weet de naam alleen niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 FLASH FM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_niickk Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 Flash FM had de beste muziek idd naar mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 Ik vond de muziek van Love Fist wel entertaining, maar ik zet het uit mezelf echt niet op. Het paste goed binnen de setting (zoals vrijwel alles wat Rockstar in een game propt), maar of het "goed" was, is iets heel anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 Alleen de reclame voor Love Fist vond ik al slecht, de reclame-code-commissie van Vice City had het nooit goed moeten vinden om een reclame toe te staan met "sluit je dochters op en schiet je zoon neer want Love Fist komt naar de stad" zoals de reclame op de radio ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik snate niet goed wat er nou was met Love Fist en waarom je met hun in contact kwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 De bandleden van Love Fist worden bedreigd, en Kent Paul vraagt Tommy er voor te zorgen dat de Biker Gang hen gaat beschermen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2016 De muziek vind ik op zich wel oke, maar niet dat ik het uit mijzelf op zet. Wel vind ik de gedachte achter de band wel leuk, omdat ze toch weer op de een of andere manier in GTA's terugkeren. Het 'hoe is het met..'-verhaal om het zomaar te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2017 Dangerous bastard gaat helemaal nergens over. "Do you think we look like girls?" First fury vind ik op zich wel gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.