Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 de OG loc missie lukt niet, steeds als ik die Freddie achtervolg raak ik hem kwijt, ik wordt er echt helemaal gek van. weet iemand tips en/of trucjes om deze missie te halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 gewoon rustig blijven rijden en blijven achtervolgen, op een gegeven moment stapt ie vanzelf ergens af en kun je hem poppen meer tips kan ik je niet geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Had je al in de Walktrough gekeken? Anders wil ik em wel voor je doen. PB je savegame maar naar mij toe als je wilt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 de OG loc missie lukt niet, steeds als ik die Freddie achtervolg raak ik hem kwijt, ik wordt er echt helemaal gek van. weet iemand tips en/of trucjes om deze missie te halen? En vooral... zelf niet gaan schieten, dit heeft bijna geen nut... Laat OG Loc maar aan het schieten over, ook al schiet 'ie kei scheef.... 'Je kunt je machinegeweer beter bewaren als ie afstapt... zoals B-dup al zei... Want daar staat z'n maatjes die je kapot moet schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Je moet zelf ook wapen bij hebben dan word het ook makkelijker probeer zo dicht bij te komen en schiet dan op het ventje , zo is het bij mij gelukt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Je moet zelf ook wapen bij hebben dan word het ook makkelijker probeer zo dicht bij te komen en schiet dan op het ventje , zo is het bij mij gelukt B) Jah het kan wel... die Freddy van z'n Motor afschieten.. maar dit duurt heel lang en je kan moeilijk dichtbij hem komen.. dus als je heel je machinegeweer op hem leegschiet tijdens de achtervolging... ben je al je Ammo kwijt, en krijg je ook nog die vrienden van hem achter je aan... Dus het beste is om gewoon je Ammo te sparen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dus als je heel je machinegeweer op hem leegschiet tijdens de achtervolging...ben je al je Ammo kwijt, en krijg je ook nog die vrienden van hem achter je aan... Dus het beste is om gewoon je Ammo te sparen je kan hem wel kapot schieten zo heb ik hem ook een keer gedaan en dat van de ammo je neemt een uzi bijv. en een ak47, je schiet je uzi leeg op freddy in de achtervolging en je ak47 als hij af is gestapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 dus als je heel je machinegeweer op hem leegschiet tijdens de achtervolging...ben je al je Ammo kwijt, en krijg je ook nog die vrienden van hem achter je aan... Dus het beste is om gewoon je Ammo te sparen je kan hem wel kapot schieten zo heb ik hem ook een keer gedaan en dat van de ammo je neemt een uzi bijv. en een ak47, je schiet je uzi leeg op freddy in de achtervolging en je ak47 als hij af is gestapt Zo kan je het dus ook doen , het is niet zo moeilijk maar kies uit deze mogenlijkheden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Je moet Freddy gewoon volgen, je moet niet heel vlug rijden want op bepaalde plaatsen wacht Freddy even op je. Uiteindelijk stopt hij bij een basketbalveld naast de spoorweg. Daar kan je hem afmaken. Pas wel op voor zijn vriendjes want die zijn ook aanwezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik vond het ook een hele moeilijke missie... ik heb eerst hoge bike skill gehaald door 2 rondjes LS te rijden. en je hoeft echt niet de heletijd achter em te blijven. op sommige stukken kun je em ook opwachten of een stukje afsnijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bedankt voor alle tips, het is nu (eindelijk) gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.