Joost01 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 Hoi hoi, Ik heb me rot gezocht naar een SparkIV versie die het wel doet ik heb alles wel zo'n beetje geprobeerd maar steeds als ik het open doet die het niet.. Krijg het venster ''werkt niet meer'' elke keer.. Kan iemand me verder helpen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 Dit is de officiële downloadlijst dus die zouden wel moeten werken. Ik zou gaan voor de 6.9 en niet voor de 7.0 beta. Reageren
Joost01 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 Helaas krijg ik weer die error, ik heb die lijst allemaal geprobeerd dus allemaal die melding met ''Werkt niet meer'' doe ik iets fout moet ik het ergens installeren geen idee heb er eerder mee gewerkt maar nu doet het niks.. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Je moet gewoon het .zip bestand downloaden en dan uitpakken naar een map, maakt niet uit welke. Dan gewoon de SparkIV.exe uitvoeren zou moeten werken, maar daar loopt het jouwe dus vast? Anders moet je 'ns rechts klikken en "uitvoeren als admin" nemen. Reageren
Joost01 Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Het is gelukt inmiddels! Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.