NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb er niet genoeg verstand van om er een stempel op te drukken wat betreft welke kledingstijl ik heb, maar het is vaak vrij simpel: spijkerbroek, shirt/blouse/trui/vest (net welke temperatuur het is) en redelijk nette schoenen. Geen sneakers, maar ook weer niet wat je onder een pak draagt. Kleding kopen doe ik heel weinig, eigenlijk enkel als ik echt wat nodig heb. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Mijn kledingstijl lijkt zo op het oog redelijk op die van NandroDavids. Verder koop ik nooit online, als ik iets nodig heb ga ik naar een winkel want ik wil het ter plaatse passen. Natuurlijk kan je spullen altijd wel retourneren, maar op dat gedoe zit ik niet te wachen. Op mijn werk heb ik natuurlijk de voorgeschreven kleding, daar zit weinig variatie in. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik verkies chino's boven spijkerbroeken, eigenlijk. Zijn comfortabeler en fitten vaak beter rond je schoenen. Jeans zijn al gauw bulky. Maar ik begrijp dat iedereen hier Team Spijkerbroek is? Reageren
-MessiaX- Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Eentje voor in de winter......En voor in de zomer, eentje van wat dunnere stof en met korte mouwen. Gewoon simpel, voor de rest heb ik geen vaste kledingstijl. People who need clothes to support their aura, are in desperate need to support their aura. Bewerkt: 14 mei 2013 door -MessiaX- Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Volgend schooljaar heeft de kleding toch niet zoveel betekenis omdat we allemaal een uniform dragen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Ik wil graag nog eens een echt mooi horloge kopen, maar ik vind ze te 'weggemoffeld' om er veel geld aan uit te geven. Goedkope horloges gaan snel naar de klote, dus dat is ook niet echt een optie. Vind dit wel een mooi ding, maar de prijs houdt me tegen. Bedragen die ik eigenlijk alleen voor schoenen en jassen betaal. 150 euro is echt peanuts voor een horloge. Zo'n dingen gaan jaren mee(batterijvervanging na X jaar is wel normaal natuurlijk ). Ik draag vooral merkkleding. Vooral McGregor en Tommy Hilfiger wat betreft broeken/T-shirts/pulls. Jas is Jack Wolfskin/McGregor/Tommy Hilfiger/Superdry. Tijdens soldenperiodes zijn T-shirts van McGregor/Gaastra overigens best cheap. Bewerkt: 14 mei 2013 door MegaPilot Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik verkies chino's boven spijkerbroeken, eigenlijk. Zijn comfortabeler en fitten vaak beter rond je schoenen. Jeans zijn al gauw bulky. Maar ik begrijp dat iedereen hier Team Spijkerbroek is? U mke no sense to me.. por que?! Geen idee wat "chino's" zijn, wat "fitten" en "bulky" betekent..? Ik voel nu een enorme afstand, SB. Googled zich nu suf om hier geitenbrei van te kunnen maken Ik heb er niet genoeg verstand van om er een stempel op te drukken wat betreft welke kledingstijl ik heb, maar het is vaak vrij simpel: spijkerbroek, shirt/blouse/trui/vest (net welke temperatuur het is) en redelijk nette schoenen. Geen sneakers, maar ook weer niet wat je onder een pak draagt. Kleding kopen doe ik heel weinig, eigenlijk enkel als ik echt wat nodig heb. Mijn kledingstijl lijkt zo op het oog redelijk op die van NandroDavids. Verder koop ik nooit online, als ik iets nodig heb ga ik naar een winkel want ik wil het ter plaatse passen. Natuurlijk kan je spullen altijd wel retourneren, maar op dat gedoe zit ik niet te wachen. Op mijn werk heb ik natuurlijk de voorgeschreven kleding, daar zit weinig variatie in. Dat heet "casual netjes", mannen. In SB's termen dan, even opgezocht. Hier idem. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik verkies chino's boven spijkerbroeken, eigenlijk. Zijn comfortabeler en fitten vaak beter rond je schoenen. Jeans zijn al gauw bulky. Maar ik begrijp dat iedereen hier Team Spijkerbroek is? U mke no sense to me.. por que?! Geen idee wat "chino's" zijn, wat "fitten" en "bulky" betekent..? Ik voel nu een enorme afstand, SB. Haha, begrijpelijk. Simpel gezegd: -'Chino' is een katoensoort, broeken vervaardigd uit deze stof worden chino's genoemd. -'Fitten' is de werkwoordsvorm van 'fit', wat staat voor de algehele pasvorm. -'Bulky' houdt in dat de broek losjes rond je benen bungelt en dus geen strakke fit heeft. Voorbeeld Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik moet op alles een merkje hebben dus alles hangt vol met merkkleding. Geen Nike of Adidas maar ikzelf heb mer polo's van Moncler, Ralph Lauren, Armani etc. Schoenen verschillen nogal, ook vaak merk. Ik sta er ook graag netjes op, zo heb ik geen probleem met een mooie blouse in mijn broek Het liefste doe ik niet mee om populaire merken als Jack and Jones en Nike te dragen. Ik heb liever wat aparts, verder ben ik een horloge freak en heb ik een Breitling, 3 Armani's en een aantal Fesina's liggen. Mijn doel is ooit een Rolex te kopen Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Opvallend veel mannelijke leden hier die blijkbaar de kleding van hun moeder dragen. Ik zelf draag voornamelijk shirts, polo's, v-hals truien en chino's. Zo strak mogelijk. Qua schoenen voornamelijk sneakers. Qua accesoires enkel horloge's, mechanisch uiteraard. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb m'n kleding het liefst ook aan de strakke kant. Weinig zo kut als slobberende shit rond je lijf. Valt me ook op dat iedereen hier merken als G-Star, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger etc. noemt. Kleding die ik dus nooit aan zou trekken. Associeer ze altijd met gladde guido's en wielrennende vaders van halverwege de 40. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb m'n kleding het liefst ook aan de strakke kant. Weinig zo kut als slobberende shit rond je lijf. Valt me ook op dat iedereen hier merken als G-Star, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger etc. noemt. Kleding die ik dus nooit aan zou trekken. Associeer ze altijd met gladde guido's en wielrennende vaders van halverwege de 40. With all due respect, maar de broeken die ik heb van Tommy Hilfiger zijn gewone jeansbroeken. Had er je favoriete merknaam opgestaan, dan was het een ander verhaal? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Jeans is een heel ander verhaal natuurlijk. Ik doelde op (t-)shirts, truien en dat soort dingen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Geplaatst: 19 mei 2013 (bewerkt) Veel donkere kleding. Blouses, vesten, t-shirts en ALTIJD spijkerbroek (Meeste van cars en Jack & Jones) Altijd airmax nike schoenen (Donker) en leren jassen (Dik en dun) Ik draag nooit petten of brillen. Gewoon vaak een net of sportief uiterlijk. Bewerkt: 19 mei 2013 door GTAKevin023 Reageren
moechy Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 Hmm meestal vans, gewone jeansbroek, bandshirt/gewone t shirt of hemd met kotjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.