Ezra24rct3 Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 Ik heb, zoals bekend, 3 GTA's gedownload, dus ik zei het tegen m'n vader.. Hij vroeg als ik op zijn PS in zou loggen met PSN of ik dan ook deze games bij hem erop kon zetten... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 Welke GTA's precies? En waar heb je ze gedownload? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 (bewerkt) Als je op het account inlogt waar je de spellen op gedownload hebt, lijkt het me dat je het gewoon kan downloaden en spelen. Maar dan moet je denk ik wel op dat account zijn ingelogt om te spelen. Ik heb geen PS3 dus ik kan er eigenlijk niet met zekerheid over spreken. Misschien kan een PS3 bezitter mijn verhaal verifiëren. Bewerkt: 13 mei 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Als je op het account inlogt waar je de spellen op gedownload hebt, lijkt het me dat je het gewoon kan downloaden en spelen. Maar dan moet je denk ik wel op dat account zijn ingelogt om te spelen. Ik heb geen PS3 dus ik kan er eigenlijk niet met zekerheid over spreken. Misschien kan een PS3 bezitter mijn verhaal verifiëren. Dit klopt ik spreek uit ervaring Reageren
Nissan Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Geplaatst: 15 mei 2013 Je kan wel je account maar aan 2 PlayStation 3's koppelen.. Choose wisely! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.