lethal Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) ik sta voor een ladder waar ik op wil, alleen, hoe doe ik dat? Ik speel het spel op de pc Bewerkt: 13 juli 2005 door lethal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik sta voor een ladder waar ik op wil, alleen, hoe doe ik dat? Volgens mij kan dit niet... Wel jammer natuurlijk. Anders zou je nog kunnen proberen om gewoon verder te lopen zodat je misschien omhoog gaat. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Heb je je al afgevraagd of dat wel kan? Nou, ik heb het antwoord. Het kan gewoon niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lethal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Das raar, ik stapte uit een boot, op een steiger met een trap:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 in het spel kun je geen ladders beklimmen...in het echte leven moet je je rechtervoet op de eerste stijl plaatsen en daarna je linkervoet op de tweede enz enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bedankt voor de uitleg in het echte in het echten leven. nu weet ik eindelijk hoe ik dat rot-ding moet gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hier was eerder al een topic over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Maja.. Ze hebben nu hun antwoord... ze weten dat 't niet kan.. ze weten nu hoe je in 't egt ladders moet beklimmen... Dus is iedereen tevree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Zware bullshit dat je niet trappen kunt gebruiken kom ik aan stap uit een at400 op 10km hoogte land ik in ut water denk gai k trappetje op kan ik dit weern iet weer omzwemmen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Zware bullshit dat je niet trappen kunt gebruiken kom ik aan stap uit een at400 op 10km hoogte land ik in ut water denk gai k trappetje op kan ik dit weern iet weer omzwemmen :S edit : srry dubbelpost - internet traag Bewerkt: 13 juli 2005 door kwarkie1337 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja hoor, niemand kan die ladder beklimmen maar jij wel :rolleyes: laat me raden; jij hebt ook die bigfoot rond zien lopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja hoor, niemand kan die ladder beklimmen maar jij wel :rolleyes: laat me raden; jij hebt ook die bigfoot rond zien lopen? hij bedoelt dat het kut is dat je ladders niet kan beklimmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 laat me raden; jij hebt ook die bigfoot rond zien lopen? he ik heb bigfoot minstens 3 dagen gezocht <_< ik kwam er pas achter dat het b#llshit was toen ik op internet ging kijken voor eastern eggs (ofzoiets) sorry voor het offtopic gedoe maar ik denk ik zeg het even.., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Gebruik de volgende keer de zoekfunctie.(linksboven) Hier was al eerder een topic over namelijk deze:KLIK! Ik stel voor om dit topic te laten rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.