Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind je sigs nu wel een beetje eentonig worden. Een balk onderaan en de artwork erbovenuit laten komen. En natuurlijk het bekende 3l1077 logo. 6/10

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Ok, maar dat heeft toch niets te maken met het feit of het goed gemaakt is, of er dingen veranderd moeten worden? :puh:

Geplaatst:

Ik vind dat juist leuk, want de meeste signs lijken hier op elkaar en 3L doet eens iets anders wat ik juist cool vind. Dus als iets uit een plaatje komt. Ik snap niet Supergtagamer dat je andere signs niet eentonig vind want die lijken heel erg op elkaar, jij maakt ze ook. En dit vind ik juist iets nieuws!

Geplaatst:

Ik vind je sigs nu wel een beetje eentonig worden. Een balk onderaan en de artwork erbovenuit laten komen. En natuurlijk het bekende 3l1077 logo. 6/10

Het is helemaal geen probleem als je je wat langer vasthoudt aan dezelfde stijl. Dat deed jij ook toen je net begon en je bent de afgelopen tijd toch ook flink gegroeid? Er komt vanzelf een punt waarop je iets nieuws gaat proberen, want je wilt het natuurlijk ook leuk voor jezelf houden. Eentonig of niet: een opsomming van feiten is geen rate. Het doel van de showroom is niet alleen dat je iets laat zien, maar ook dat je kritiekpunten geeft. De maker kan die meenemen om de volgende keer iets nieuws en beters te maken.

Je hebt al meerdere pop-out signatures laten zien, 3L1077. Maar deze vind ik persoonlijk het mooist. Met name de combinatie van alle vrolijke kleuren die je erin hebt zitten. Het enige minpunt is dat effect achter Micheal, dat heeft in mijn ogen niet echt een toegevoegde waarde. Zonder zou het veel cleaner en beter staan. smile3.gif

Geplaatst:

"Michael" valt meer op dan je eigen naam, die me pas opviel toen ik het plaatje voor de derde keer bekeek. Dat is best wel behoorlijk onhandig. Moest toen ook nog twee keer kijken voordat ik snapte hoe dat ding (die 3) in elkaar zat. Het is een leuk concept, maar werkt niet. Iemand die je naam niet kent, snapt er probably geen reet van wat daar nou staat.

Geplaatst:

"Michael" valt meer op dan je eigen naam, die me pas opviel toen ik het plaatje voor de derde keer bekeek. Dat is best wel behoorlijk onhandig. Moest toen ook nog twee keer kijken voordat ik snapte hoe dat ding (die 3) in elkaar zat. Het is een leuk concept, maar werkt niet. Iemand die je naam niet kent, snapt er probably geen reet van wat daar nou staat.

Het logotje hoeft ook helemaal niet meer op te vallen als "Michael", de signature draait om "Michael", ik heb hem gewoon gemaakt. :puh:

En dat veel mensen het logotje niet snappen, heb ik al door, maarja, bekijk nu het logo van Carrefour (Belgie), daarin zie je ook een C, ookal ziet maar 1/10 het. :puh:

Geplaatst:

Ik snap het effect achter Micheal niet zo helemaal maar dit is wel duidelijk de beste sig die je tot nu toe hebt gemaakt. De achtergrond is mooi en Micheal is goed uitgeknipt. Dusa, ik vind hem leuk. (Ik snapte je logotje altijd al. :$ )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...