Jump to content

GTA V op de pc ?


pannekoek141

Recommended Posts

Ik ben zelf erg benieuwd wat rockstar games gaat doen !

Zullen ze het doen zoals bij Max Payne 3 ? Op dezelfde datum als Xbox 360 En PS3.

Of eerder zoals bij GTA IV ? een half jaartje later.

Ik ben zelf pc gamer maar heb ook veel uur in GTA IV zitten op mijn xbox.

Ik heb hier een ook nog een link van een artikel waarin word gezegd dat het donderdag wordt aangekondigd.

http://www.idigitaltimes.com/articles/16872/20130421/gta-5-release-date-pc-wii-u.htm

We zullen het zien, als groot liefhebber van de Grand Theft Auto serie !

En hier nog een vette background als kado

post-85907-0-56389900-1368493894_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie background...

Maar ik denk niet dat R* GTA V uit gaan brengen op de PC.... Dan zouden bijna ALLE grafische kaarten crashen...

De PC kan dit gewoon nooit aan..... En als ie op de PS4/XboX 720 uitkomt in februari, dan kan die ook niet zomaar geport worden naar de PC, want de grafische kaarten van de "New generation" zijn heel veel beter. Dus moet er veel teveel veranderd worden.... Snapie?

En de WII U is net zo slecht als de gewone WII, dus dat zou die al helemaaaaaal niet aankunnen...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie background...

Maar ik denk niet dat R* GTA V uit gaan brengen op de PC.... Dan zouden bijna ALLE grafische kaarten crashen...

De PC kan dit gewoon nooit aan..... En als ie op de PS4/XboX 720 uitkomt in februari, dan kan die ook niet zomaar geport worden naar de PC, want de grafische kaarten van de "New generation" zijn heel veel beter. Dus moet er veel teveel veranderd worden.... Snapie?

En de WII U is net zo slecht als de gewone WII, dus dat zou die al helemaaaaaal niet aankunnen...

Ten eerste de grafische kaarten van een PC zijn al een stuk beter dan die van de PS3 en xbox360. Die van de next gen's worden gelijk aan een high end PC. Zelfs de techniek daarvan is precies hetzelfde als een PC(gewoon in een ander doosje) Een beetje PC kan GTAV met gemak laten lopen. En "technisch" gezien is de WII U zelfs een stuk beter dan de PS3 en xbox360 (let op het woord technisch).

De enige reden om GTAV niet gelijk op de PC uit te brengen is waarschijnlijk om te ver komen dat die na 2 dagen op pirate bay of een andere kut site staat. Ik verwacht GTAV gewoon binnen 2 maanden na de console release op de PC, en reken maar dat die daar op komt.

Link to comment
Delen op andere websites

parent company Take Two could leak the news

Ik vind dit geen aparte thread waard, aangezien er meerdere topics zijn over dat GTA V mogelijk zal uitkomen op de PC/andere next-gen consoles.

Thread gesloten. slotje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...