Nissan Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Wel zoals de titel al zegt, Rockstar heeft gemeld dat er characters uit IV + de Episodes voorbij gaan komen, protagonisten uitgesloten. In de trailers heb ik nog niemand gezien, maar wie denken jullie dat er terug gaat komen? Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Dit heb ik even gemist... Waar is gezegd dat characters uit GTA IV en EOLC terugkeren? Reageren
PrioX Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Ik denk dat we Rocco Pelosi terug gaan zien. Op het einde van TBOGT verlaat hij LC om een tijdje onder te duiken (dit vermeld hij in zijn voicemail). Misschien dat LS zijn nieuwe verblijf is? Bewerkt: 14 mei 2013 door PrioXCoMBo Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Dit heb ik even gemist... Waar is gezegd dat characters uit GTA IV en EOLC terugkeren? *KLIK* Ik heb overigens geen idee wie we terug kunnen verwachten... Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Dit heb ik even gemist... Waar is gezegd dat characters uit GTA IV en EOLC terugkeren? *KLIK* Ik heb overigens geen idee wie we terug kunnen verwachten... Merci! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb begrepen dat we The Lost langs zien komen. Wellicht dat we die herkennen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 De kans bestaat altijd dat we Packie terug gaan zien. Er is nooit gezegd waar hij heen trok na TBoGT. Natuurlijk is Los Santos niet het meest waarschijnlijke antwoord, maar we sluiten het niet uit. Verder zijn er vrij weinig personages die we gaan herkennen. GTA V speelt zich maar 1-2 jaar na GTA IV af en dat speelt op zich natuurlijk een grote rol. Tussen VC-SA-III zaten onderling gigantische tijdsverschillen waardoor het leven van die personages konden fluctueren en ze iets anders gingen doen. Dat is nu wat minder. Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 De kans bestaat altijd dat we Packie terug gaan zien. Er is nooit gezegd waar hij heen trok na TBoGT. Natuurlijk is Los Santos niet het meest waarschijnlijke antwoord, maar we sluiten het niet uit. Verder zijn er vrij weinig personages die we gaan herkennen. GTA V speelt zich maar 1-2 jaar na GTA IV af en dat speelt op zich natuurlijk een grote rol. Tussen VC-SA-III zaten onderling gigantische tijdsverschillen waardoor het leven van die personages konden fluctueren en ze iets anders gingen doen. Dat is nu wat minder. Ik denk niet dat GTA V zich maar één/twee jaar na GTA IV afspeelt. GTA IV kwam uit in 2008 en GTA V in 2013 en beide games nemen plaats in 'the present modern world', dus ik neem aan dat GTA V zich dan vijf jaar na GTA IV afspeelt. Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Er was al ergens gezegd dat eentje sws terug ging komen maar ben vergeten wie of waar dit gezegd was. Mar zoals guardian al zei zie ik bijna zeker wat lost members terug komen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Het is (een tijdje geleden) al bevestigd door Rockstar dat Patrick McReary (Packie) niet terug zal keren in GTA V. Dit was te lezen in een interview met Dan Houser, die kun je hier vinden: http://ie.ign.com/articles/2012/11/17/gta-v-burning-questions-answered. Verder hoop ik op Yusuf Amir, dat vond ik zo'n vet personage in TBoGT. Verder verwacht ik er niet al te veel van, misschien dat we slechts wat Random Characters uit IV zullen tegenkomen die op vakantie zijn of een nieuw leven zijn begonnen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Hoop zo dat Packie terug komt, geniaal personage!! Verder weet ik absoluut niet wie we kunnen verwachten, maar het is altijd leuk als er verbanden worden gelegd tussen GTA's. Dat je ineens denkt 'oh zat dat zo!' edit: oh Reageren
thebig Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Misschien de andere McReary broer die niet mogelijk doodgaat (of toch niet zover ik weet, waar ik nu in de storyline zit, zit hij in de cel). Ik zou ook niet meteen kunnen zeggen wie we terug kunnen verwachten. Geef me nog een maandje tijd om de characters beter te leren kennen en ik zal wel een antwoord geven. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Bedoel je Gerald? Derrick en Francis gaan sowieso niet terugkomen gezien R* het op die manier niet kan doen, omdat volgens R*, de speler zelf kiest wat er canon is. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Bruce Kibbutz als een random teminste dat hoop ik Reageren
Svenie Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Er was al ergens gezegd dat eentje sws terug ging komen maar ben vergeten wie of waar dit gezegd was. Mar zoals guardian al zei zie ik bijna zeker wat lost members terug komen. Dat denk ik eerlijk gezegd niet, aangezien het hier om de Los Santos chapter van The Lost gaat. Het is natuurlijk wel altijd mogelijk dat Johnny en de andere leden van de Alderney chapter gewoon ter sprake komen. Johnny is in 2004 al eens samen met Terry en Brian in Los Santos geweest, dus wie weet. Hopelijk komen we nu ook eindelijk te weten waar de zogenaamde 'mother chapter' van The Lost is gevestigd. Ik zou niet meteen kunnen zeggen wie we gaan terug zien. Misschien die Jill Von Crastenburg, hoewel we die eigenlijk nooit ingame gezien hebben of Cloe Parker aangezien die in Los Santos is geboren. Het kan misschien een personage met een zeer kleine rol in IV en de episodes zijn, denk maar aan een Jerry Kapowitz die van gedachten veranderd is, en niet naar Vice City, maar naar Los Santos is getrokken. Zoveel mogelijkheden, hoewel ik dus niet meteen een 'belangrijk personage' verwacht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.