Nissan Geplaatst: 15 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2013 Misschien die Jill Von Crastenburg, Ik meende haar te zien in een trailer, bij het stukje waar ook Bahama Mama's in beeld komt. Ze zit daar in een auto. Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Geplaatst: 15 mei 2013 Ik denk dat we iemand krijgen die verhuisd is. Dit personage zal naar mijn idee geen grote rol krijgen maar een klein rolletje(in een cutscene of als random character). Ik denk dat we iemand te zien krijgen die niet zo'n grote rol had in GTA IV. Ik zou het overigens wel leuk vinden als we enkele verwijzingen te zien krijgen naar de voorgaande GTA uit de serie. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ik hoop dat packie terugkomt. Hij is awesome Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Misschien een beetje raar dat ik hem nu zo noem, maar ik denk dat er een kans is dat Yusuf Amir terug komt. Aangezien hij een vastgoedontwikkelaar is en dus een aantal bouwterreinen runt. Die zullen vast wel te zien zijn in GTA V en als hij dan in die +/- 5 jaar die er tussen zit zijn zaken heeft uitgebreid wel eens ook in GTA V voor kan komen. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Misschien een beetje raar dat ik hem nu zo noem, maar ik denk dat er een kans is dat Yusuf Amir terug komt. Aangezien hij een vastgoedontwikkelaar is en dus een aantal bouwterreinen runt. Die zullen vast wel te zien zijn in GTA V en als hij dan in die +/- 5 jaar die er tussen zit zijn zaken heeft uitgebreid wel eens ook in GTA V voor kan komen. Helemaal niet raar, zou eigenlijk best goed kunnen. En het is een grappig personage dat ik wel terug wil zien komen. Dus goed bedacht. Reageren
Michael Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik hoop dat we Rocco inderdaad terug krijgen. Maar stiekem hoop ik ook dat Tony Prince terugkomt met zijn nachtclubs, gewoon om hem dan een keertje te zien. Die ene keer dat hij in Los Santos is. Ook hoop ik op een of andere manier Patrick te zien. Ik zou wel willen zien hoe hij word gemaakt in de nieuwe versie van Grand Theft Auto! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik ga echt lachen als ze Roman er in hebben gestopt, gewoon om ons te trollen. Reageren
thebig Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ik geloof dat al gezegd was dat noch Packie noch Roman terug gingen komen. Roman omdat hij de helft van de keren dood gaat in de GTA IV-storyline, Packie heeft niet echt een reden, maar ze brengen hem niet terug. Het zou misschien wel een troll zijn om Roman terug te brengen, maar dat zou echt heel veel af doen van het verhaal van IV en V voor mij. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik geloof dat al gezegd was dat noch Packie noch Roman terug gingen komen. Roman omdat hij de helft van de keren dood gaat in de GTA IV-storyline, Packie heeft niet echt een reden, maar ze brengen hem niet terug. Het zou misschien wel een troll zijn om Roman terug te brengen, maar dat zou echt heel veel af doen van het verhaal van IV en V voor mij. Oeps, vergeten dat hij natuurlijk soms dood zou gaan. :$ Ik zie misschien Little Jacob nog wel terug komen(die ging toch niet dood?), om zijn drugs aan de andere kant van het land te verkopen. Zelfde zou kunnen gelden voor Real Badman. Als laatste zie ik United Liberty Paper wel terugkomen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik geloof dat al gezegd was dat noch Packie noch Roman terug gingen komen. Roman omdat hij de helft van de keren dood gaat in de GTA IV-storyline, Packie heeft niet echt een reden, maar ze brengen hem niet terug. Het zou misschien wel een troll zijn om Roman terug te brengen, maar dat zou echt heel veel af doen van het verhaal van IV en V voor mij. Oeps, vergeten dat hij natuurlijk soms dood zou gaan. :$ Ik zie misschien Little Jacob nog wel terug komen(die ging toch niet dood?), om zijn drugs aan de andere kant van het land te verkopen. Zelfde zou kunnen gelden voor Real Badman. Als laatste zie ik United Liberty Paper wel terugkomen. Die belde je toch op aan het einde van de drug delivery missions om te zeggen dat ze waren gestopt vanwege de feds(politie)? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik geloof dat al gezegd was dat noch Packie noch Roman terug gingen komen. Roman omdat hij de helft van de keren dood gaat in de GTA IV-storyline, Packie heeft niet echt een reden, maar ze brengen hem niet terug. Het zou misschien wel een troll zijn om Roman terug te brengen, maar dat zou echt heel veel af doen van het verhaal van IV en V voor mij. Oeps, vergeten dat hij natuurlijk soms dood zou gaan. :$ Ik zie misschien Little Jacob nog wel terug komen(die ging toch niet dood?), om zijn drugs aan de andere kant van het land te verkopen. Zelfde zou kunnen gelden voor Real Badman. Als laatste zie ik United Liberty Paper wel terugkomen. Die belde je toch op aan het einde van de drug delivery missions om te zeggen dat ze waren gestopt vanwege de feds(politie)? Kijk maar naar Michael, je kunt nooit stoppen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Of gewoon een hoofd rol speler. Niko bijvoorbeeld Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Die komen helaas niet terug Yusuf Amir zou inderdaad een goede zijn, net als die mensen die je soms op straat tegenkomt. Ben vooral benieuwd hoe deze personen er uitzien, 5 jaar later, en in die tijd ook nog een hele verbetering in R*'s technieken in het maken van mensen Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik heb niet zo intensief IV en de Episodes gespeeld, maar wat denken jullie van Chinatown Wars? Dat speelt zich immers in hetzelfde era af! Dat je ineens denkt 'oh zat dat zo!' Dat heb ik vooral bij prequels.. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Misschien Gay Tony? In de laatste missie moest hij vluchten naar een plek waar niemand hem ooit zal zoeken en zulke plekken zijn er zat in San Andreas/Blaine Country. Bijvoorbeeld tussen de rednecks en andere aso's in Sandy Shores. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.